Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه این طرح باهدف حمایت از خانواده‌ها بی‌سرپرست تحت حمایت اجرایی می‌شود گفت: فرزندان ذکوری که به علت فوت سرپرست یا طلاق مسئولیت معیشت یک زندگی را بر عهده‌دارند می‌تواند از این تسهیلات استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه ۱۲ فرزند مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان در هشت‌ماهه امسال از تسهیلات معافیت سربازی بهره‌مند افزود: ۱۰ نفر به نزدیک‌ترین محل یگان سکونت خود اعزام شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان به معافیت مشمولان خدمت وظیفه عمومی را که بیش از هشت سال غیبت دارند با پرداخت جریمه مدت‌زمان غیبت، اشاره کرد و ابراز داشت: پنج نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان با توجه به مدرک تحصیلی از زیر دیپلم تا پزشکان متخصص و بالاتر با پرداخت جریمه تعیین‌شده با و حمایت‌های کمیته امداد از خدمت سربازی معاف شدند و سه نفر از تسهیلات کاهش تعرفه صدور کارت بهره‌مند شدند.

به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، یکی از فرزندان زنان سرپرست خانوار و همچنین فرزندانی که دارای سرپرست مرد و سه خواهر باشند در صورت دارا بودن شرایط معافیت سربازی به‌منظور سرپرستی و کفالت سرپرست خانواده از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

انتهای پیام / ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سربازی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: از بین بردن فقر تحصیلی بین نسلی از مهم‌ترین گام‌های کمیته امداد در میان خانواده‌های نیازمند است که با پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی دنبال می‌شود. 

وی با بیان اینکه توفیق در این بخش به‌جز با کمک حامیان و خیران محقق نمی‌شود، خواستار توجه بیشتر خانواده‌های برخوردار به این بخش شد. 

وی افزود:حامیان ماهانه و در مناسبت‌های مختلف، کمک‌های خود را به‌صورت مستقیم به‌ حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز می‌کنند. 

وی با اشاره به این‌که معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند، افزود: معلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد ۰۲۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام، حمایت از کودکان معنوی خود را برعهده بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین