Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ هادی غفاری : اصلاح‌طلبان مشکل‌گشا هستند.
هادی غفاری فعال سیاسی 69 ساله اصلاح طلب از حوزه تهران ثبت نام کرد.
او در گفت و گو با اعتمادآنلاین گفت: تا دیروز تمایلی نداشتم که در انتخابات شرکت کنم اما دوستان خیلی زیاد اصرار کردند که بیایم ثبت نام کنم.
او همچنین در خصوص مشکلاتی که برای جریان اصلاحات بعد از حمایت از دولت رخ داد گفت: من این حرف را قبول ندارم که مشکل از اصلاح طلبان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقا اصلاح طلبان مشکل گشا هستند.
غفاری درباره تاییدصلاحیت در شورای نگهبان عنوان کرد: من چه مشکلی دارم که تایید صلاحیت نشوم.
این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: شاید این ادعا باشد اما از من وفادارتر چه کسی در این نظام است. من چندین بار برای این نظام تا پای اعدام رفته ام. هفت پشت من شهید است.
او تاکید کرد: دیناری مسئله اخلاقی، مالی، سیاسی ندارم.
برچسب ها: هادی غفاری ، اصلاح طلب

منبع: خرداد

کلیدواژه: هادی غفاری اصلاح طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۵۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تعویض پیراهن تیم گل‌گهر سیرجان در نیمه دوم بازی با شمس آذر قزوین از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران باعث تعجب تماشاگران و بینندگان این مسابقه شد.

ایرج نظری ناظر داوری دیدار گل‌گهر و شمس آذر در خصوص اتفاق رخ داده در بازی شب گذشته به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: شب قبل از مسابقه سرپرست‌های دو تیم لباس‌هایی که قرار بود تیم ها با آنها وارد زمین شوند مطابق آیین نامه به جلسه هماهنگی آوردند. در نشست هماهنگی لباس هر دو تیم تیره ولی قابل رؤیت بود و مشکلی نداشت اما بازی دو تیم زیر نور برگزار شد که آنجا ایجاد مشکل کرد! حس کردیم که در چنین شرایطی تشخیص برای دو تیم دشوار شده، با هماهنگی حسین جنگی مسئول برگزاری مسابقه، مسئولان دو تیم توافق کردند و تیم میزبان در نیمه دوم با پیراهن سفید وارد زمین شد.  

نظری ادامه داد: پیش از بازی هیچ یک از دو تیم و دیگر عوامل برگزاری مسابقه پیش‌بینی نمی‌کردیم زیر نورِ پروژکتور تشخیص برای بازیکنان دو تیم سخت باشد، البته داور مشکلی برای تشخیص نداشت. طبق قانون تیم میهمان باید با پیراهن دوم بازی می‌کرد، اما در جلسه پیش از بازی تشخیص داده نشد که نیاز است تا تیم میهمان با پیراهن دوم بازی کند. اگر بازی زیر نور آفتاب بود شاید نیازی به تغییر لباس نداشتند ولی تیم میهمان یعنی شمس آذر پیراهن دوم خود را نیاورده بود. به همین دلیل گل گهر که پیراهن سفید داشت در نیمه دوم از آن لباس استفاده کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی
  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می‌دانند
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند
  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • واکنش طحان نظیف به ادعای حسن روحانی درباره رد صلاحیت خود | ظاهرا برخی وقتی تایید می شوند .... | ویدئو