Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری ، متن پیام اقبال عباسی بدین شرح است:

شانزده آذر، روز دانشجو نماد استکبارستیزی، استقلال خواهی و نمونه والای مقاومت تاریخی جوانان ایران عزیز و تجلی بصیرت و یادآور فداکاری، رشادت و حریت دانشجویی است.

بی تردید این فریاد استکبار و استعمارستیزی، الگو و نماد جاودان آزادی خواهی ملتی است که توانست با رهبری و هدایت هوشمندانه امام راحل، رژیم فاسد طاغوت را برای همیشه از صحنه روزگار محو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شصت و شش سال پیش در چنین روزی، دانشگاه سنگر دانشجو شد و خون پاک دانشجویانی که در مقابل شیطان بزرگ سر خم نکردند گواهی سند آزادگی و حق طلبی جوانان ایران گردید.

دانشجو مظهر نشاط، عدالت خواهی، استکبار ستیزی و مطالبه گری است. جایگاه دانشجو از ارزش خاصی برخوردار است و توجه به این قشر دارای اهمیت ویژه‌ای است، همانگونه که رهبری فرموده اند: "قشر دانشجو برای ما، برای این کشور و برای آینده، مهم است".

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دانشجو«مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی و آذر شریعت‌رضوی»، روز دانشجو را به دانشجویان و دانشگاهیان عزیز استان چهارمحال و بختیاری تبریک و تهنیت عرض نموده، از دانشجویان عزیز می خواهم با تحقیق و پژوهش، در چارچوب سیاست توسعه متوازن، ظرفیتهای مختلف استان را رونق بخشند.

۴۶

کد خبر 1328574

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری دانشجو انتخابات مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ استان کردستان مارک ویلموتس تعهدات ایران در برجام باشگاه پرسپولیس تلویزیون تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مسعود مثنوی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امداد و نجات شهدای منج شعبه شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از ایمن سازی صحنه حادثه فرد جان باخته را به مراجع مربوطه تحویل دادند و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید.

کد خبر 747356

دیگر خبرها

  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال وبختیاری به ناغان
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد