Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@05:02:54 GMT

يمني‌ها سخنان عادل الجبير را محکوم کردند

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۸۹۶۰

يمني‌ها سخنان عادل الجبير را محکوم کردند

خبرگزاری آریا- فعالان یمنی و اعضای جنبش انصارالله یمن سخنان دیروز وزیر مشاور در امور خارجه عربستان را بازگوکننده شکست این کشور تلقی کردند
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، ضیف الله الشامی وزیر اطلاع رسانی که سخنگوی دولت نجات ملی و عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن نیز است در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: یکی از سوژه‌های خنده در این جهان، موجودی به نام الجبیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تلاش می‌کند استخوان‌های شکسته سعودی‌ها را که طی پنج سال به دست قهرمانان یمنی خرد شده است، ترمیم کند. او تلاش می‌کند وانمود کند که همچنان او و اربابانش در آینده یمن نقش خواهند داشت. به این موجود بگویید مردم یمن جانفشانی نکردند که کسی مانند او در کشورشان امر و نهی کند.
عبدالملک العجری عضو دفتر سیاسی انصارالله نیز در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: سخن برخی از طرف‌های خارجی مبنی بر موافقت با نقش انصارالله یا به قول آنان حوثی‌ها در آینده سیاسی یمن بسیار تحریک کننده است. گویی یک هدیه و لطف در حق ماست، اما در واقع اهانتی است که آن را نمی‌پذیریم.
به این‌ها می‌گویم باید بفهمید که فقط مردم یمن حق دارند درباره آینده و نقش هایشان تصمیم گیری کنند.
حزام الاسد عضو دفتر سیاسی انصارالله در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: سخن الجبیر نشان می‌دهد نظام حاکم بر ریاض در وضعیت شوک قرار دارد و دیگر توان پذیرش واقعیت را پس از پنج سال تجاوز و هدر دادن تریلیون‌ها دلار ندارد. این واقعیت، پیروزی اراده مردمی فقیری است که امروز پس از چندین دهه قیمومیت عربستان، خودشان تصمیم گیرنده هستند.
عبدالرحمن الاهنومی رئیس هیئت مدیره مؤسسه چاپ و نشر الثوره یمن در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: اظهارات عادل الجبیر بیانگر مخمصه‌ای است که نظام سعودی در آن گرفتار شده است، زیرا هر آن چه می‌گوید بازگوکننده شکست بدون اذعان به آن است.
علی القحوم عضو دفتر سیاسی انصارالله در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: عادل الجبیر پیش از تعیین تکلیف کردن برای مردم یمن باید به ماهیت شرم آور نظام عربستان بنگرد که تحت امر آمریکا و صهیونیست‌ها است.
وی خطاب به عادل الجبیر افزود: پیش از آن که بخواهی درباره قیمومیت بر دیگران سخن بگویی، خودت در تصمیم گیری و حاکمیت آزاد باش. سران و مردم یمن به هیچ قیمتی زیر بار سیطره و قیمومیت نخواهند رفت.
بندر الهتار فعال رسانه‌ای شبکه المسیره در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به سخنان عادل الجبیر مبنی بر این که «حوثی‌ها در آینده یمن نقش دارند!» نوشت: چه کسی عادل الجبیر را به این باور رسانده که اساسا او مسئول سخن گفتن از آینده یمن و تعیین سرنوشت این کشور است؟! عادل الجبیر شبیه فرد در حال غرق شدن است که دستش را تکان می‌دهد تا دیگران فریب بخورند و گمان کنند او یک غواص حرفه‌ای است و اگر کمک بخواهد، از غرق شدن نجات می‌یابد!
بندر الهتار در ادامه پرسید: آیا الجبیر گمان می‌کند زمانی که می‌گوید عربستان پذیرای حوثی‌ها به عنوان یک شریک در آینده یمن خواهد بود، انصارالله از این سخنان استقبال می‌کند؟! انگار مردم یمن فقط به این علت جنگیدند و استقامت کردند که در پایان ریاض آنان را بپذیرد؟! این نگرش احمقانه فقط به نفع مزدورانی است که در ازای تصدی دو وزارتخانه در عدن جنگیدند. پس از گذشت پنج سال لازم است عبارت‌های سیاسی با عنوان «#قل_ و لاتقل (غلط حرف نزن)» استفاده کنیم تا مسئولان سعودی از آن استفاده کنند تا گمان نکنند یمن همچنان در وضعیت سال 2000 و تحت سیطره افراد پلید است!
خلیل العمری، فعال رسانه‌ای یمن نیز در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: انصارالله نمی‌جنگد که (در دولت) نقش داشته باشد. آنان می‌جنگند که شما در آینده یمن نقش نداشته باشید. الان متوجه شدید؟!
علی ظافر، روزنامه نگار یمنی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: افراد پیروز کسانی هستند که آینده سیاسی شان را رقم می‌زنند و این حق برای آنان انحصاری است، اما افراد شکست خورده کسانی هستند که آینده سیاسی شان را تضمین نمی‌کنند و افزون بر آن می‌خواهند سرنوشت دیگران را رقم بزنند. عادل الجبیر باید دهانش را ببندد و از مقابل دیدگان پنهان شود، زیرا نماینده یک دیپلماسی شکست خورده است. عربستان در جنگ پنج ساله شکست خورد؛ جنگی که واقعیت شکننده این کشور را نمایان کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یمنی ها عادل الجبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | کَل‌کَل خنده‌دار عادل فردوسی ‌پور با فریدون زندی؛ لبات رو غنچه کن!

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899598

دیگر خبرها

  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!
  • انصارالله یمن سرکوب معترضان در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • ببینید | کَل‌کَل خنده‌دار عادل فردوسی ‌پور با فریدون زندی؛ لبات رو غنچه کن!
  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر