Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدحسن خلجی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه رانندگی ساعت ۴۵ دقیقه بامداد امروز در میدان دروازه ارک زنجان و بر اثر تجاوز از سرعت مجاز اتفاق افتاد.

وی اظهار داشت: بنابر اظهارات شاهدان حاضر در صحنه تصادف، راننده خودروی سواری پراید که پسری ۲۵ ساله بود از خیابان شهدا به سمت میدان ارک درحال حرکت بود که چرخ جلو خودرو بر روی جداکننده پلاستیکی قرار گرفته و تعادل وسیله نقلیه به هم خورده و از مسیر اصلی محرف شده و تابلو آهنی آزمایشگاه و سپس با درخت کنار خیابان برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلجی ادامه داد: شدت برخورد با تابلو و درخت به حدی بالا بود که ستون جلو و سقف پراید دچار خمیدگی شده بود که برای بیرون کشیدن راننده از درون خودرو از آتشنشانی درخواست کمک شد.

وی تصریح کرد: این پسر جوان پس از بیرون کشیده شدن از خودرو به بیمارستان شهید دکتر بهشتی انتقال یافت اما تلاش ها برای نجات این حادثه دیده، نتیجه بخش نشد.

خلجی افزود: متاسفانه برخی جوانان، خیابان های شهر را با پیست اشتباه می‌گیرند درحالیکه کورس گذاشتن با سرعت غیرمجاز از تخلفات عمد است و در صورت مشاهده بدون هیچ اغماضی با رانندگان خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا حوادث رانندگی پلیس زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا حوادث رانندگی پلیس زنجان پلیس راهور ناجا حوادث رانندگی پلیس زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: واژگونی خودروی پرشیا در کمربندی ماکو بازرگان منجر به فوت ۲ نفر و مصدومیت شدید ۴ نفر شد.

فرزین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ساعتی قبل واژگونی خودروی پژو پارس در کمربندی ماکو بازرگان منجر به فوت ۲ نفر و مصدومیت ۴ نفر دیگر شد.

وی افزود: بعد از اعلام یک مورد واژگونی خودرو به مرکز پیام اورژانس استان، واحدهای عملیاتی اورژانس ماکو و بازرگان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: در این تصادف یک نوزاد ۸ ماهه در صحنه حادثه فوت کرده بود و یک مرد ۲۰ ساله نیز بعد از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت مصدومیت در بیمارستان جان باخت.

رضازاده ادامه داد: چهار مصدوم حادثه نیز توسط اورژانس ۱۱۵ ماکو و بازرگان به بیمارستان فجر ماکو منتقل شدند.

وی یادآور شد: بنا بر اطلاعات واصله از اتاق هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی استان، حال سه تن از مصدومین وخیم گزارش شده است.

کد خبر 751207

دیگر خبرها

  • عضو شورای شهر زنجان: میدان بسیج نباید حذف شود
  • تیراندازی در مراسم عروسی در بروجرد یک کشته برجا گذاشت
  • 3مصدوم درپی برخورد پراید باتریلر درگناباد
  • برخورد مرگبار دو موتورسوار حین کورس در جاده (فیلم)
  • اختصاص ۱۷ هزار تن قیر رایگان به شهرداری‌های استان زنجان
  • ببینید | برخورد مرگبار دو موتورسوار حین کورس در جاده
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل