Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ محمدجواد حق شناس در حساب توییتری خود نوشت:

«‌در حال حاضر شاهد «روی هم افتادگی» نگاه راهبردی ‎براندازان و تاکتیکی ‎تمامیت‌خواهان در رابطه با انتخابات هستیم و این دو جریان همسو چون دو لبه قیچی عمل میکنند تا مشارکت حداکثری در انتخابات شکل نگیردو صندوق رای بی اعتبار شود.»

به گزارش جماران؛ رحیم پور ازغدی گفته بود: «اگر جمهوری اسلامی را نمی خواهد باید انقلاب کنید و کشته دهید و شکنجه شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 محمدجواد حق شناس رحيم پور ازغدی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در شرایطی برابر استقلال در استادیوم آزادی شکست خورد که وحید کاظمی در چند صحنه با سوت‌های خود اعتراض سعید دقیقی سرمربی این تیم را نیز در پی داشت. در یکی از صحنه‌های بحث برانگیز این بازی، استقلال در شرایطی به گل دوم خود در این بازی رسید که کورس محمدرضا رضایی و مهرداد محمدی را وحید کاظمی با اعلام پنالتی به سود آبی‌پوشان و یک کارت زرد برای مدافع سبزپوش همراه شد.

اکنون در شرایطی که کارشناسان در ورزش سه نیز این صحنه را خطا ندانسته بودند، شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر نیز کارشناسانی که روی این صحنه نظر داده بودند، تصمیم وحید کاظمی برای اعلام خطای پنالتی را نادرست دانستند. موضوعی که اکنون واکنش محمدرضا رضایی را نیز بهمراه داشته و مدافع جوان شمس آذر درباره آن می‌گوید: در آن صحنه هیچ خطایی انجام ندادم و توسط بازیکن حریف (مهرداد محمدی) شارژ شدم. با نهایت احترام برای آقای وحید کاظمی، ایشان ضمن اعلام این خطای اشتباه در واکنش به اعتراض آرام و گلایه مندی بنده، حتی تهدید کرد که حق حرف زدن ندارم و لطف کرده که اخراجم نکرده و بهتر است چیزی نگویم.

دیگر خبرها

  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال