Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی کجانی روز دوشنبه در جلسه مجمع روابط عمومی های شهرستان ری با محوریت نقش روابط عمومی در برگزاری انتخابات پرشور، نقش این ستاد را در برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور مهم خواند و افزود: در شرایط کنونی و با توجه به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه، نقش رسانه ها در امید آفرینی، ایجاد آرامش روانی درجامعه و تقویت وحدت و انسجام ملی بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: ۲ رویدادمهم و سرنوشت ساز دهه فجر انقلاب اسلامی، انتخابات مجلس و میان دوره ای خبرگان رهبری را درپیش داریم؛ دشمنان نظام سعی بر ناتوان نشان دادن دولت دارند که این ضربه به انقلاب اسلامی می زند،   باید درجهت حفظ نظام، توانمندی، اقدامات وتلاش های انجام شده دولت جهت حضور پرشور مردم در انتخابات به دور از جناح بندی سیاسی به  اطلاع مردم برسد.
توکلی با اشاره به اینکه پس از بیانیه گام دوم نخستین دوره برگزاری انتخابات درکشور است، اظهار داشت: روابط عمومی و رسانه باید مشارکت اجتماعی در انتخابات را بالا برده و این امر از طریق حضور مردم که سرمایه اجتماعی جامعه هستند امکانپذیر است.
وی با بیان اینکه روابط عمومی ها به ‌عنوان هنر هشتم و رسانه ها به عنوان عامل اصلی در ترغیب مردم به مشارکت حداکثری پای صندوق های رای نقش بسزایی دارند، بیان کرد: یکی از مهمترین نقش رسانه ها در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی، تبیین اهمیت انتخابات است که زمینه و بستر مشارکت و حضور حداکثری مردم را فراهم می کند.
فرماندار ویژه شهرستان ری خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات علاوه بر افزایش ضریب امنیت، موجب ارتقا مطالبات مردم در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی می شود.
این مقام مسئول ادامه داد: رسانه ها می توانند در جامعه فرهنگ قانون مداری را تقویت و ترویج کنند زیرا اصل برگزاری انتخابات در قانون است و رسانه ها در نهادینه کردن این امر نقش مهمی دارند.
وی با بیان اینکه انتخابات سه ضلع دارد، بیان کرد: این ضلع‌ها را مجریان انتخابات، کاندیداها و مردم در زمان انتخابات تشکیل می‌دهند که برگزاری انتخاباتی بدون حاشیه توسط مجریان انتخاباتی، توجه به قانون و داشتن اخلاق انتخاباتی توسط کاندیدا و حضور پرشور و شعور مردم در زمان انتخابات قطعا موجب برگزاری حماسه سیاسی سالم و شکوهمند می شود.
توکلی همچنین نقش اعضای کمیته اطلاع رسانی را در قبل، زمان و بعد از انتخابات مهم دانست و گفت: داشتن برنامه ایی منسجم و هماهنگ بین اصحاب رسانه و روابط عمومی های منطقه زمینه کسب اطلاعات دقیق و شفاف سازی در فرآیند برگزاری انتخابات به منظور اعتماد سازی در بین مردم را فراهم می کند.
جلسه مجمع روابط عمومی های شهرستان ری امروز دوشنبه با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری وجمعی از مسئولان در تالار فرمانداری برگزار شد

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند ماه آینده به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 اجتماعی و سیاسی اخلاق تبلیغات خبرگان رهبری مجلس شورای اسلامی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل و اختتامیه رویداد رسانه در بحث انتخابات با تبریک گرامیداشت روز معلم و کارگر اظهار داشت: انتخابات اسفند ماه ۱۴۰۲ از اهمیت ویژه ای برخوردار بود و در همین راستا رسانه ها با فعالیت مستمر در حوزه تبیین و در جهت امیدآفرینی بر تهاجم دشمن به خوبی نقش آفرینی کردند که از زحمات آنان قدردانی می کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: حرکت دیگر دشمنان اخلال در روند برگزاری انتخابات از طریق اقدامات ضدامنیتی بود که با برگزاری منظم شورای تامین، فعال نمودن کمیته های اطلاعاتی و امنیتی و حفاظت از زیرساخت های استان و نشست های تعاملی با دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و انتظامی استان گام های موثری برداشته شد تا شاهد انتخاباتی باشکوه و در اوج آرامش باشیم.

وی با بیان اینکه جلسات شورای فضای مجازی و اطلاع رسانی در استان بوشهر به صورت منسجم برگزار شد، عنوان کرد: همچنین نشست های مختلفی با اقشار و گروه های مختلف مردمی، جلسات با فرمانداران و بخشداران، دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها در جهت تحقق حماسه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد.

پورات افزود: طبق نظرات و گزارش هایی از صاحبان تجربه در ادوار مختلف، هماهنگی بالایی در تمام سطوح از جمله هماهنگی ستاد انتخابات، هیات نظارت، هیات اجرایی، هیات بررسی تبلیغات و ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در استان شاهد بودیم.

وی گفت: در انتخابات ۱۴۰۲ به مقوله آموزش توجه جدی داشتیم و با استفاده از نیروهای جدید با آموزش مستمر و هدفمند شاهد کمترین اختلال در روند برگزاری انتخابات بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در ادامه از زحمات و اقدامات ارزشمند صداوسیمای مرکز بوشهر به ویژه راه اندازی ۴ شبکه اختصاصی حوزه‌های انتخابیه استان تقدیر کرد و افزود: در این راستا از زحمات تمامی اصحاب رسانه و شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد به سبب اهتمام اجرای این رویداد خوب قدردانی می کنم.

وی با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس اذعان کرد: امسال در استان بوشهر که بیشترین مرز دریایی با خلیج فارس دارا می باشد آیین گرامیداشت روز ملی خلیج فارس با حضور مسئولان استان، نظامیان و خبرنگاران خبرگزاری‌های ایران و ۱۹ رسانه خارجی، روی فراز و عرشه ناو شهید منجزی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در پهنه خلیج فارس روبه‌روی نیروگاه هسته‌ای بوشهر برگزار شد و برنامه های متنوع دیگری نیز در طول هفته تدارک و برنامه ریزی شده است.

کد خبر 6093190

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد