Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبارعلی ذاکری روز سه شنبه در نهمین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات در دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت: ورود به پژوهش‌های کاربردی و حل مسئله در برنامه این دانشگاه دیده شده و امیدواریم دانشکده های مختلف به این مباحث کاربردی ورود کنند و در این زمینه فعال باشند.

وی ادامه داد: رشته‌های عمران، راه آهن و خودرو در حوزه تحقیقاتی آکوستیک و ارتعاشات فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال‌های جاری موضوع ورود دانشگاه به نسل سوم و چهارم که به سمت فناوری و تجاری سازی حرکت می‌کند مطرح شده است و رویدادهای دو سال اخیر نشان از آن دارد که دانشگاه در حال تکمیل اکوسیستم جدید است.

رییس دانشگاه علم و صنعت عنوان کرد: برای حمایت از ایده‌هایی که در مرکز شتابدهی شرکت می‌کنند، صندوق خطر پذیر تشکیل شده که در دانشگاه شکل گرفته و جهت خوبی برای ارتقاء کیفی ایده ها است.

ذاکری عنوان کرد: رویکرد ما استفاده از پژوهش های کاربردی و تقاضا محور است، همچنین فناوری های نوظهور کم نیستند و دانشجویان می‌توانند ایده های خود را ارائه کنند.

 اولین مرکز نوآوری دانشکده مکانیک امسال افتتاح می‌شود

همچنین در ادامه بیژن محمدی رییس دانشکده مکانیک اظهار داشت: رتبه این دانشکده در NTU، ۴۴ در رتبه بندی شانگهای ۱۰۰ تا ۱۵۰ و در رتبه بندی تایم ۴۰۰ تا ۵۰۰ است که نشان از فعالیت‌های موثر ما دارد.

وی ادامه داد: همچنین این دانشکده هزار و ۲۰۰ دانشجو دارد که نسبت آن ۴۵۰ در دوره کارشناسی و ۷۵۰ نفر در ارشد و دکتری حضور دارند ودر دو حوزه تبدیل انرژی و مهندسی هوافضا مشغول تربیت نیروی انسانی هستیم.

محمدی عنوان کرد: دو پژوهشکده توربین گاز و انستیتو کامپوزیت درون دانشکده فعالیت می‌کنند و برنامه داریم تا به سمت کاربردی شدن پیش برویم.

رییس دانشکده مکانیک اظهار داشت: اولین دانشکده مرکز نوآوری تا اخر امسال افتتاح می‌شود که در آن در موضوع انرژی و حمل و نقل توسعه پیدا می‌کند که در حوزه تخصصی اکوستیک و ارتعاشات نقش بزرگی داشته است.

برچسب‌ها جبارعلی ذاکری هوا فضا دانشگاه علم و صنعت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هوا فضا دانشگاه علم و صنعت هوا فضا دانشگاه علم و صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: خوابگاه دانشجویی ملکی پسرانه دانشکده پرستاری طبس به همت صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و با هزینه ۲ میلیارد تومان بهسازی شد.


صالحی نیا افزود: این خوابگاه با زیربنای تقریبی ۷۰۰ مترمربع دارای ۱۴ سوئیت است که اکنون ۸۴ دانشجوی پسر دانشکده پرستاری طبس، در آن مستقر شدند.

دیگر خبرها

  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • گام بلند استارتاپ «طرح تو طرح» برای نوآوری دیجیتال در معماری
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: سکوی پرتاب نوآوری و تحول در صنعت خودرو (+گزارش تصویری)