Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر کشورمان در فدراسیون روسیه در ادامه دیدارهای آشنایی خود، با ضمیر کابولوف مدیر کل اداره دوم آسیا و نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان ملاقات کرد.

به گزارش گروه سیاسی برنا، «کاظم جلالی» سفیر کشورمان در فدراسیون روسیه در ادامه دیدارهای آشنایی خود، با ضمیر کابولوف مدیر کل اداره دوم آسیا و نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان ملاقات کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار دو طرف علاوه بر مرور همکاریهای دو کشور در سطح منطقه ای،  با اشاره به اراده روسای جمهور دو کشور بر توسعه و تقویت روابط در همه زمینه ها بر عملیاتی نمودن توافقات صورت گرفته در دیدار های روسای جمهور دو کشور بویژه در حوزه های اقتصادی تاکید کردند.

کابالوف در این ملاقات ضمن خوش آمدگویی، برای آقای جلالی در مسئولیت سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه آرزوی موفقیت کرد و آمادگی خود را برای همکاری در زمینه های مورد علاقه ابراز نمود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افغانستان جمهوری اسلامی ایران رئیس جمهور روسیه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم

فلورنتینو پرز در سفری به دالاس، دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز را از نزدیک تماشا کرد و پیش از آغاز بازی با لوکا دانچیچ، ستاره سابق تیم بسکتبال رئال مادرید و حال حاضر موریکس دیدار کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم
  • بلینکن در دیدار با رئیس جمهور چین : پکن می تواند از طریق نفوذش بر ایران در کاهش تنش‌ها نقش داشته باشد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد