Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@03:50:32 GMT

سال ۹۹پایان جاده مرگ

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۹۶۵۵۰

سال ۹۹پایان جاده مرگ

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، محمد اسلامی در اسفند سال گذشته در دیدار با مجمع نمایندگان خراسان شمالی طی ضرب‌الاجلی اعلام کرد تا پایان سال 98 این پروژه به پایان می رسد. وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این پرسش که چرا وعده وی برای پروژه محور بجنورد- گلستان محقق نشده است، افزود: تکمیل این پروژه در برنامه وزارت راه و شهرسازی قرار دارد و البته به دلیل فصل سرما و یخ زدگی در منطقه عملاً کار راه سازی با رکود مواجه شده است اما مطمئن باشید جزو اولویت های راه سازی دولت دوازدهم است و ان شاءا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تا پایان این دولت به بهره برداری خواهد رسید. به گزارش خبرنگار ما، عملیات پروژه 4 بانده سازی محور بجنورد- گلستان در سال 1387 آغاز و در سفر هیئت دولت در سال 94 مصوب شد. این پروژه قرار بود تا پایان سال 96 به اتمام برسد اما با توجه به عملی نشدن این وعده، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، در سفر دوم خود به استان در تیر امسال وعده داد تا پایان سال 99 این پروژه به اتمام برسد. اکنون حدود شش ماه از سفر رئیس جمهور به استان می گذرد اما همچنان اجرای این پروژه تسریع نشده است. محور بجنورد- گلستان به طول 142 کیلومتر حادثه خیزترین محور جاده ای خراسان شمالی است که سالانه بیش از 20 میلیون مسافر از جمله زائران امام هشتم از آن عبور می کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی بجنورد محمد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند

به گزارش خبرنگار مهر، عادل مصدقی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع آموزش و فرهنگ نقش مهمی در ایمنی شبکه حمل و نقل بر عهده دارد که آن را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ۱۹ درصد فوتی‌ها سال قبل در استان گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند که گواهینامه نداشتند، افزود: این موضوع نشان می‌دهد در بحث آموزش و فرهنگ سازی باید به طور جدی وارد شویم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با بیان اینکه ۵۶ درصد جان باختگان تصادفات استان گلستان مربوط به عابرین پیاده و راکبان موتورسوار است، گفت: عامل انسانی می‌تواند در بیش از ۷۰ درصد ایمن سازی شبکه حمل و نقل نقش داشته باشد.

وی یادآور شد: در حوزه زیر ساخت راه‌های استان ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه در دولت سیزدهم به بهره برداری رسید.

مصدقی اظهار کرد: گلستان با ۹۵ نقطه حادثه خیز بعد از استان تهران دومین استان حادثه خیز کشور بود که تا پایان سال گذشته ۴۷ نقطه ایمن سازی شد که سعی داریم ۴۸ نقطه باقی مانده را تا پایان سال ایمن سازی کنیم.

وی یادآور شد: سال گذشته هزار و ۵۰۰ دانش آموز و هفت هزار راننده موتور سیکلت تحت آموزش قرار گرفتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: در سفرهای نوروزی امسال ۶۱ در صد کاهش تلفات داشتیم که نشان می‌دهد در بحث آموزش توانستیم به خوبی ورود کنیم.

کد خبر 6090476

دیگر خبرها

  • پایان فصل صید در گلستان؛ صید بیش از ۱۲۰۰ تُن انواع ماهیان استخوانی
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد