Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۴ دی‌ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اتوبوس حامل کالای قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی سپیدان از توقیف یک اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۱۲۸ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار گفت: ماموران انتظامی این شهرستان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۴ هزار و ۲۹۰ ثوپ پوشاک، ۳۰۳ جفت کفش، ۶۰ متر پارچه، ۸۰ قلم لوازم بهداشتی، ۴۲ قلم اسباب بازی، ۲ دستگاه آیفون و ۲۰ قلم لوازم یدکی خودرو قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان با بیان این که ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۳ میلیارد و ۱۲۸ میلیون ریال برآورد شده است، اظهار کرد: در این خصوص راننده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف پژو و کشف ۳۸ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۳۸ کیلو تریاک در بازرسی از یک پژو ۲۰۶ خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور بندرعباس-داراب، به یک پژو ۲۰۶ مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، میزان ۳۸ کیلو تریاک کشف شد، افزود: در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

بی احتیاطی منجر به مرگ راننده پراید شد

معاون اجتماعی پلیس فارس گفت: گاز گرفتگی منجر به مرگ راننده یک سواری پراید در بلوار شهید "چمران" شیراز شد.

سرهنگ کاووس محمدی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گاز گرفتگی در خودرو، بلافاصله ماموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند راننده برای گرم کردن خود، در داخل خودرو پراید پیک‌نیک روشن کرده و بر اثر آن دچار گازگرفتگی شده و فوت کرده است.

سرهنگ محمدی هشدار داد: رانندگان وسیله نقلیه به هیچ وجه از روشن کردن پیک‌نیک و هر نوع وسیله گرمایشی غیر استاندارد برای گرم کردن خودرو اسنتفاده نکنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

واژگونی تیبا با یک کشته و ۳ مجروح

رئیس پلیس راه جنوب استان از فوت یک نفر و مجروحیت ۳ شخص دیگر بر اثر واژگونی سواری تیبا در محور مواصلاتی لارستان خبر داد.

سرهنگ حمدالله هوشمندی گفت: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور مواصلاتی لارستان به مأموران اعلام شد.

او افزود: بلافاصله ماموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک سواری تیبا با ۴ سرنشین در مسیر مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن یکی از سرنشینان فوت و ۳ نفر دیگر مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان با بیان اینکه کارشناسان علت وقوع این حادثه رانندگی را نداشتن توجه به جلو از سوی راننده اعلام کردند، به رانندگان توصیه کرد از عجله و شتاب بی مورد در حین رانندگی خودداری و برای حفظ سلامتی خود و همسفران به قوانین احترام بگذارند.

سرقت در تهران و کشف در پاسارگاد

فرمانده انتظامی پاسارگاد گفت: هوشیاری ماموران پلیس این شهرستان، سارقین را مجبور کرد ۲ خودرو زانیا را رها و متواری شوند.

سرهنگ محمد نیکبخت گفت: روز گذشته ماموران انتظامی این شهرستان در حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی به ۲ دستگاه سواری زانتیا مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او افزود: با توجه به تاریکی هوا هر ۲ راننده به محض رویت پلیس پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با رها کردن خودرو متواری شدند.

سرهنگ نیکبخت بیان کرد: ماموران پلیس در بررسی اولیه و استعلام از مرکز، مطلع شدند که هر ۲ خودرو فوق مسروقه و از شهر قدس تهران سرقت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمین ادامه دارد، از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۲۰ کیلو تریاک در پاسارگاد

فرمانده انتظامی پاسارگاد گفت: با تلاش مأموران این فرماندهی، یک سواری پژو پارس توقیف و میزان ۲۰ کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ محمد نیکبخت تصریح کرد: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک سواری پژو پارس مظنون و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

سرهنگ نیکبخت با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو میزان ۲۰ کیلو تریاک کشف شد، گفت: در این خصوص راننده دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در آباده

فرمانده انتظامی آباده از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی از ۲ دستگاه اتوبوس خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، ماموران انتظامی شهرستان آباده هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، تعداد ۲ دستگاه اتوبوس را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها، ۲ دستگاه ماشین لباسشویی و اسپیلت، ۲ عدد باطری و ۴ حلقه لاستیک قاچاق که فاقد مدارک قانونی و گمرکی بود کشف و در این خصوص ۲ نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آباده با بیان اینکه ارزش این محموله‌های قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ خسرو رزمجویی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، ماموران انتظامی شهرستان آباده هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، تعداد ۲ دستگاه اتوبوس را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها، ۲ دستگاه ماشین لباسشویی و اسپیلت، ۲ عدد باطری و ۴ حلقه لاستیک قاچاق که فاقد مدارک قانونی و گمرکی بود کشف و در این خصوص ۲ نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آباده با بیان اینکه ارزش این محموله‌های قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: متهمین پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و سرقت نیروی انتظامی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان

سرهنگ  کامران خوشناموندفرمانده انتظامی هندیجان گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، کارکنان انتظامی این فرماندهی با کنترل محور‌های مواصلاتی ورودی شهرستان هندیجان ۳۲ دستگاه خودروی وانت و سواری شوتی را شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علایم هشداردهنده آنها را متوقف کردند.  

او افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی آجیل خارجی، نوشیدنی‌های غیرمجاز، تجهیزات الکتریکی، کالای خانگی و تجهیزات پزشکی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان درپایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی قاچاق کشف شده را ۶۷ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط ۳۲ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان هندیجان معرفی شدند.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • جاساز تریاک در پیکان
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد