Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاشان پس از شهادت سردار سلیمانی حال و هوای عجیبی به خود گرفته است و عطر شهدا در کوچه پس کوچه‌های این شهر استشمام می‌شود. ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، شهرستان کاشان همچون سراسر کشور پس از شهادت سردار سپهبد سلیمانی در غم و ماتم فرو رفته است و هر فردی به هر طریقی ابراز ارادت خود را به این شهید والا مقام نشان میدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرتاسر شهرستان کاشان از بنرهای عرض تسلیت پُر شده و در روز یکشنه نیز اجتماعی بینظیر رقم میزنند و در سوگ مالک اشتر رهبر معظم انقلاب به سر و سینه می‌زنند.

جزئیات جدید از تشییع پیکر پاک شهید ‌سلیمانی ‌در اهواز / وداع با شهدا از میدان مولوی تا چهارراه آبادانشهید سپهبد قاسم سلیمانی الگوی درخشان مقاومت و جهاد در راه خدا استتحلیل عواقب ترور "سردار سلیمانی" همچنان در صدر اخبار رسانه‌های آلمانی

عکس از مرتضی نجف‌زاده

انتهای پیام/ش

R7760/P/S6,1369/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: جانباز ۷۰ درصد  عبدالزهرا سیلاوی  پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: جانباز  سرفراز عبدالزهرا سیلاوی در یکم فروردین سال ۱۳۴۳ متولد شد و  در ۲۵  آذر ماه ۱۳۶۱ بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن بعثی در منطقه عملیاتی جنوب  به درجه جانبازی نائل آمد و در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: پیکر مطهر این جانباز شهید روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان و فرماندهان نظامی از مقابل منزل شهید واقع در اهواز کمپلوی جنوبی خیابان باهنر بین انقلاب و بنی هاشم  پلاک ۷۵ تشییع و در قطعه یک گلزار شهدای اهواز، به خاک سپرده خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • حال و هوای مسجد کوفه- محراب شهادت مولا امیرالمومنین(ع)
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • هوای روز جمعه اصفهان و کاشان آلوده است