Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، در مسجد جامع همدان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان: سردار «مهدی فرجی» شب گذشته در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، در مسجد جامع همدان، تجمعات و عزاداری های دو روز گذشته را مردمی ترین مراسم های دهه‌های گذشته عنوان کرد و گفت: همان طور که مردم ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس جبهه‌ها را پشتیبانی کردند، امروز نیز در دهه ۹۰ پشتیبان جبهه مقاومت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) همدان، افزود: دشمن بداند که همه ما بغض خود را نگاه داشته ایم، و قطعا در زمان و مکان مناسب انتقام سختی از آنها خواهیم گرفت و با پاسخ کوبنده خود اجازه خیال بد به دشمن را نخواهیم داد.

 

سردار فرجی با بیان اینکه مردم عراق و سوریه همه دوستدار سپهبد سلیمانی بودند، اظهار داشت: سپهبد سلیمانی بنا به دعوت رسمی به این کشور رفت تا در موضوعات مختلف به آنها مشورت دهد و سفرشان به عراق مخفیانه نبود.

 

وی تصریح کرد: هدف دشمن این است که شهادت ایشان را با کشته شدن بن لادن مقایسه کند و این کار اوج خباثت دشمن را نشان می دهد.

 

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به انتصاب سردار قاآنی به عنوان فرمانده نیروی قدس، یادآور شد: ایشان از سرداران به‌نام و مجاهد کشور است و به خوبی با دشمن و تاکتیک‌های آنان آشنایی دارد و لذا آمریکا و اسرائیل از آمدن سردار قاآنی عزا گرفته اند و رهبری با این اقدام خود تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند.

 

وی با بیان این که هر جا حاج قاسم حضور داشت، شکست بی معنا بود، خاطر نشان کرد: سپهبد سلیمانی، تنها از خداوند می‌ترسید، و در پیروی از ولایت با جان و دل در صحنه حضور داشت.

 

این فرمانده دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم، برخورد حاج قاسم با خانوادههای شهدا را الگویی برای همه مسئولان و فرماندههان دانست و گفت: ایشان با تمام مشغله کاری خود، توجه ویژه ای به خانواده شهدا داشتند و در دیدار های خود صحبتهای آنان را به صورت کامل گوش می کردند.

 

وی، ولایتمداری و ولایت‌پذیری سپهبد سلیمانی را بی‌نظیر خواند و گفت: در کشور امثال حاج قاسم زیاد هستند اما حضرت آقا تنها یک نفر از این افراد را رونمایی کردند.

 

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) همدان، با بیان این که ۹۳ درصد از کشور سوریه در دستان دشمن بود اما حاج قاسم توانست سوریه را نجات دهد، ابراز داشت: دید سپهبد سلیمانی، نسبت به مردم همدان نگاهی ویژه‌ بود و بارها تاکید می کردند نوع تقریظ رهبر معظم انقلاب، به چهار کتاب همدان، تقریظ ویژه ای است.

 

وی با اشاره به سیل جمعیت مردم عراق در تشییع پیکر سپهبد سلیمانی، یادآور شد: تشییع پیکر بی‌نظیر در عراق، نشان دهنده اوج اعتقاد مردم کشورهای اسلامی به سردار سلیمانی است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری حوزه

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی مسجد جانشین سپاه انصارالحسین ع همدان شهادت سردار سلیمانی مهدی فرجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»

مراسم تکریم از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز جمعه با حضور مدیران مدارس حوزه علیمه، روحانیون و مسئولین در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد.

به گزارش رسا، مادر شهید معماریان در ابتدای مراسم ضمن بیان اینکه حاضر است برای حفظ حجاب کتک بخورد، اظهار داشت: نیروی انتظامی برای حفظ مملکت و آینده جوانان کشور در قضیه حجاب و عفاف کوتاهی نکند؛ خیلی از جوانان به خاطر دنباله روی از فرهنگ دشمن در حال از بین رفتن هستند.

همچنین در این مراسم سردار رادان با بیان اینکه قصه پرغصه امروز درآمیختگی شک و تردید با یقین در مورد حجاب و عفاف است، گفت: امروز حجاب و عفافی که مورد تایید قرآن و قانون است با شبهات دشمن و خودی‌های نادان مورد هجمه واقع شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه حجاب و عفاف، خاکریز حق و باطل است، اظهار داشت: اگر دشمن در زمینه عفاف و حجاب به هدف خود برسد به همه چیز رسیده است؛ اگر این خاکریز شکست خورد دیگر کسی باقی نمی‌ماند که در مقابل ظلم ایستادگی کند؛ دشمن برای اشاعه بی‌حجابی با برنامه ریزی عمل می‌کند، ولی در جبهه مقابل شاهد شک و تردید هستیم.

گفتنی در این مراسم پیام شفاهی آیت الله مکارم شیرازی توسط حجت الاسلام محی الدین مکارم فرزند ایشان در تمجید از خدمات سردار رادان و طرح نور نیروی انتظامی قرائت شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • قوه قضاییه با برگزاری دادگاه‌های علنی کاملاً موافق است
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟