Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ از دستگيري عامل تخريب و آتش سوزي حوزه علميه "خيابان شريعتي" خبر داد و گفت: متهم تصاویر آتش سوزی را به خارج از کشور ارسال می کرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار "علی ذوالقدری" با اعلام این خبر گفت: اواخر هفته گذشته از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر تخریب و آتش سوزی در یکی از حوزه‌های علمیه شهر تهران در حوالی خیابان شریعتی به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی اعلام شد و بررسی‌های اولیه نشان از این داشت که این آتش سوزی عمدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی تصریح کرد: دستگیری عامل یا عاملان این آتش سوزی در دستور کار پلیس امنیت عمومی "پایتخت" قرار گرفت و تیمی از ماموران امنیت عمومی مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.
این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با حضور ماموران در نشانی اعلامی و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد، مرد جوانی در حالی که نقاب به صورت خود داشته شیء که حاوی مواد منفجره بوده به سمت حوزه علمیه پرتاب و با آتش کشاندن تابلو و درب ورودی و تخریب شیشه‌های این حوزه از صحنه آتش سوزی فیلمبرداری و محل را ترک کرده است.
وی با اشاره به اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم چند خیابان آن طرف‌تر از محل وقوع حادثه سوار بر یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ شده و از محل گریخته است، افزود: در گام بعدی مخفیگاه متهم در محدوه خیابان "شیراز" شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال یافت.
رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی اولیه به صراحت به آتش زدن حوزه علمیه محله "شریعتی" اقرار و اظهار داشت، از طریق شبکه فضای مجازی با فردی آشنا شدم که بعد از مدت زیادی گفتگو و ارتباط با وی، ضمن آموزش نحوه ساخت بمب از من خواست تا این مکان و مکان‌های دیگر را به همین طریق تخریب و به آتش بکشانم و در آخر نیز فیلم آن را برایش بفرستم.
سردار ذوالقدری با بیان این که متهم در اظهارات بعدی خود به تخریب و آتش زدن چند مکان دیگر نیز اعتراف کرد، اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهم به دادسرا معرفی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پلیس اجتماعی پایتخت شریعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۵۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت امروز در بازسازی صحنه جرم در جمع خبرنگاران گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه کرد تشکر می‌کنم؛ چراکه موجب دستگیری این متهم شد و ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردیم.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شد و به یکی از روستاها رفته بود اما همکاران با اشراف اطلاعاتی وی را که به هنگام دستگیری با مأموران درگیر شده بود، دستگیر کردند.

سردار محمدیان تاکید کرد: به این گونه افراد هشدار می‌دهیم که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضائی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: شخص دادستان تهران هم پیگیر قضیه بود تا زودتر دادگاه این فرد اجرا شود.

سردار محمدیان گفت: این فرد سابقه دار است و همدست دارد اما در آن فیلم تنها بوده است.

کد خبر 6090781

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند