Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار گرگان خدمت بی‌منت به مردم و انقلاب را از شاخص‌های بارز سردار سلیمانی برشمرد و گفت: مسوولان در خدمات‌رسانی خود را با سردار سلیمانی تراز کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود شامگاه چهارشنبه در مراسم شام غریبان شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در گرگان ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: ایامی که پشت سر گذاشتیم روزهای سختی بود هنوز باورمان نمی‌شود بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی است، این سردار بزرگ خدمات بی‌نظیری انجام داد که ماندگار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برکات خون شهدای جبهه مقاومت تصریح کرد: خون شهیدان چنان برکتی برای انقلاب اسلامی و مستضعفان جهان داشته که غیر قابل تصور است حضور چند ده میلیونی برای بدرقه پیکر شهدا یک پیام و تحول بزرگی است.

* اگر تراز ایرانی بودن ما قاسم سلیمانی است باید خودمان را بازنگری کنیم/ در عرصه مدیریت باید سردار قاسم سلیمانی را الگو قرار دهیم

شهردار گرگان با بیان شاخص‌های بارز سردار سلیمانی گفت: اگر ایرانی هستیم، برای ایرانی بودنمان نیاز به بازنگری داریم اگر تراز ایرانی بودن ما قاسم سلیمانی است باید خودمان را بازنگری کنیم که چقدر برای کشورمان وقت گذاشتیم، تعهد و تعقل کردیم.

دادبود افزود: سردار سلیمانی در همه عرصه‌ها کارنامه درخشانی داشت در عرصه مدیریت باید ایشان را الگو قرار دهیم و تا رسیدن به این ویژگی‌ها خیلی باید کار کنیم و تجربه به دست آوردیم.

وی با بیان اینکه مردم از مدیران و مسوولان انتظاراتی دارند، گفت: مردم قدردان مدیران و سرداران و بزرگانی که تمام قد، بی‌منت و بدون منفعت‌طلبی و سهم‌خواهی تلاش می‌کنند، هستند.

* حاج قاسم در شجاعت، تدبیر، اخلاص و رعایت حد شرعی حتی در جنگ برای همه مدیران درس است/ خدمت بی‌منت حق مردم است مدیران در عملکرد خود تجدیدنظر کنند

شهردار گرگان با اشاره به اینکه خدمت بی‌منت حق مردم است از مدیران و مسوولان خواست در عملکرد خود تجدیدنظر کنند و افزود: این تلنگر بعد از شهادت سردار سلیمانی در خیلی از مدیران ایجاد شد.

دادبود با بیان اینکه سردار سلیمانی خودش را وقف انقلاب کرد، گفت: حاج قاسم در شجاعت، تدبیر، اخلاص و رعایت حد شرعی حتی در جنگ برای همه ما درس است که باید حواسمان خیلی جمع باشد.
انتهای پیام/83001

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار سلیمانی گرگان قاسم سلیمانی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: دولت در حوزه بهداشت و درمان برای استان گلستان اقدام به ایجاد و راه‌اندازی دستگاه توموتراپی برای درمان بیماران سرطانی و راه‌اندازی دستگاه اسکن هسته‌ای پس از ۲۰ سال کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سعید گل‌فیروزی در دیدار با منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان اظهارداشت: خدمات دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان با اولویت نگاه به حوزه بهداشت و پیشگیری در سطح یک درمانی استان، بی‌نظیر است.

وی اظهار کرد: ساخت 25 خانه بهداشت، پایگاه اورژانس و پایگاه جامع سلامت شهری و روستایی، بخشی از خدمات دولت سیزدهم در گلستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: ایجاد نخستین مرکز جراحی قلب و نیز نخستین مرکز نازایی سطح 2 در گرگان و گنبدکاووس و نیز نصب و راه‌اندازی سه دستگاه آم.ار.آی (MRI) دولتی در گرگان، علی‌آباد کتول و گنبدکاووس بخش دیگری از اقدامات انجام شده در گلستان حوزه بهداشت و درمان است.

گل‌فیروزی خاطرنشان کرد: تکمیل نخستین مرکز نازایی سطح سه در بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان با 100 میلیارد ریال اعتبار نیز از خدمات ارزشمند دولت در حوزه بهداشت و درمان گلستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: دولت سیزدهم نیز در حوزه بهداشت و درمان برای این استان اقدام به ایجاد و راه‌اندازی دستگاه «توموتراپی» برای درمان بیماران سرطانی و راه‌اندازی دستگاه اسکن هسته‌ای پس از 20 سال در بیمارستان پنج‌ آذر گرگان کرد.

آیت الله سید محسن طاهری نماینده منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این جلسه گفت: حوزه سلامت در اولویت استان است و در دولت سیزدهم اقدامات خوبی نیز در این حوزه اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام محسن طاهری در این دیدار به موضوعات توزیع عادلانه خدمات سلامت در سراسر استان، ریشه‌یابی و علت یابی شیوه برخی از بیماری‌ها در استان، فرهنگ‌سازی و نمادینه کردن اخلاق پزشکی در جامعه و نیز بر ارزش گذاری مبانی اعتقادی و تقویت عفاف و حجاب تاکید کرد.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود