Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم تحت هدایت «زین الدین زیدان» در حالی پا به این دیدار می‌گذارد که با استفاده از پنج هافبک مرکزی، والنسیا را در نیمه نهایی حذف و راهی اسپانیا کرد.

در سوی مقابل تیم «دیگو سیمئونه» به لطف گل‌های دقایق پایانی «آلوارو موراتا» و «آنخل کوره‌آ»، بارسلونا را غافلگیر کرد و لیونل مسی و دوستانش را ناامید راهی نیوکمپ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا پایان تورنمنت، مجموع ۱۶۵ هزار هوادار از گِیت‌های ورودی ورزشگاه ملک عبدالله عبور خواهند کرد و از شهرآورد مادرید لذت خواهند برد.

جده وقف شهرآورد

ساکنان شهر جده از این فرصت که فدراسیون فوتبال اسپانیا در اختیار آنان قرار داده است تا نظاره‌گر بازی اسطوره‌های فوتبالی خود بوده و از تماشای نبرد بهترین تیم‌های جهان لذت ببرند، بیشترین بهره را خواهند برد.

حضور تیم‌های رئال، اتلتیکو، بارسلونا و والنسیا نام فوتبال اسپانیا را به آنان الصاق کرده و این سوپرجام، به تورنمنتی تبدیل شده که همگان به آن رشک می‌برند.

عمده دلیل این موضوع نیز قالب جدید برگزاری سوپرجام اسپانیا است که در آن چهار تیم از باکیفیت‌ترین تیم‌های اسپانیا و جهان، برای فتح یک جام برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند.

و حالا که لیونل مسی رفته، به نظر تمام جده برای حمایت از رئال مادرید در فینال گرد هم جمع می‌شوند.

سفیدپوشان و سرخ و سفیدپوشان

شهر جده می‌داند که شهرآورد مادرید برای این ۲ تیم چه معنایی دارد و اگرچه برخی دلتنگ بارسلونا هستند اما همه آنان اطمینان دارند که دیدار امشب فوق العاده خواهد بود.

زیدان به دنبال کسب دهمین جام خود در کسوت سرمربی است و قوهای سفید مادرید نیز در جستجوی یازدهمین سوپرجام خود.

سیمئونه در مجموع ۶ جام تصاحب کرده که چهار مورد آن را روی نیمکت اتلتیکو بالای سر برده است و تیم او به طور معمول در سوپرجام‌ها سوپرمن می‌شود.

رئال و اتلتیکو در مجموع ۱۴ بار در فینال‌ها مقابل یکدیگر قرار گرفته و هر کدام هفت بار به پیروزی رسیده اند.

در پنج فینال قبلی، اتلتیکو سه بار پیروز میدان بوده و ۲ باری هم که برنده نبوده، به فینال‌های لیگ قهرمانان در لیسبون و میلان مربوط می‌شود.

برچسب‌ها اتلتیکو مادرید اسپانیا رئال مادرید عربستان دیگو سیمئونه زین الدین زیدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید اسپانیا رئال مادرید عربستان دیگو سیمئونه زین الدین زیدان اتلتیکو مادرید اسپانیا رئال مادرید عربستان دیگو سیمئونه زین الدین زیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس

رئال مادرید قرار است پس از چند فصل از رنگ طوسی استفاده کند. 

طرفداری | فوتی هدلاینز از مدتی قبل انتشار زودهنگام طرح پیراهن فصل آینده باشگاه های اروپایی را شروع کرده است. این بار نوبت به رونمایی پیش از موعد از پیراهن سوم رئال مادرید رسید. این پیراهن طوسی رنگ خواهد بود، شبیه به پیراهنی که در فصل 16-2015 شاگردان زین الدین زیدان بر تن داشتند. آدیداس از لوگوی قدیمی خودش روی این پیراهن استفاده می کند. 

پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد