Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@20:17:21 GMT

فردا از شدت بارش‌ها کاسته خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۲۸۰۴

فردا از شدت بارش‌ها کاسته خواهد شد

هواشناسی خراسان رضوی پیش‌بینی کرد که فردا از شدت بارش‌ها کاسته خواهد شد، اما روند کاهش دمای شبانه ادامه خواهد داشت.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی «با بررسی نقشه‌ها و تصاویر ماهواره هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی، همچنان در غالب نقاط استان شاهد بارش برف خواهیم بود.

درحالیکه فردا از شدت بارش‌ها کاسته خواهد شد اما روند کاهش دمای شبانه و تداوم برودت هوا، تشکیل مه ،کاهش دید و یخ زدگی معابر و جاده ها بویژه در مناطق سردسیر و مرتفع تا اواخر هفته ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی 24 ساعت گذشته ریوش با کمینه دمای 7- درجه سلسیوس سرد‎ترین و داورزن با بیشینه دمای 9 درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مقدس مشهد به ترتیب 2- و 2 درجه سلسیوس بوده است .

حداقل دمای شهر مشهد در روز دوشنبه 7- و حداکثر دما 3 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود و تا روز پنجشنبه کاهش دمای شبانه ادامه خواهد داشت.

همچنین بیشترین مقدار بارش از ایستگاه هواشناسی فریمان به میزان 49/8 میلیمتر ، بیشترین ارتفاع برف از همین ایستگاه با مقدار 78 سانتیمتر و بیشترین سرعت وزش باد از ایستگاه هواشناسی خواف با سرعت 61 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است»./ ایسنا

بیشتر بخوانید:

۲ کشته در اثر وقوع سیل در هرمزگان/ تاسیسات شهری خسارت دیدند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۲۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش‌های پراکنده،‌ رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز سه‌شنبه خبر و به کشاورزان هشدار احتیاط داد.   به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز یکشنبه (۹ اردیبهشت) بارش رگباری باران در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت.   آسمان تهران امروز (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • بیرجند رکورددار بارش های روز گذشته در استان
  • ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان
  • ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند