Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@03:19:49 GMT

مجوز مجتمع های گردشگری فاقد فعالیت باطل می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۵۲۷۵

مجوز مجتمع های گردشگری فاقد فعالیت باطل می شود

فرخزاد گفت: مجوز آن دسته از مجتمع‌ های خدمات رفاهی بین راهی که در سطح استان قزوین صادر شده اما فعالیت اجرایی ندارند، تا پایان سال باطل می ‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «علی فرخزاد» در حاشیه عملیات کلنگ زنی 2 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در آزادراه قزوین - رشت بیان کرد: با باطل شدن مجوز مجتمع ‌های خدمات رفاهی بین راهی غیرفعال، سرمایه ‌گذاران داوطلبی که تمایل به سرمایه ‌گذاری در این حوزه دارند، جایگزین می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: براساس مصوبه وزارت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به ازای هر ۲۰ کیلومتر امکان احداث یک واحد مجتمع خدمات رفاهی وجود دارد، بدون شک توسعه این مجموعه‌ها در کاهش سوانح جاده ای، خدمات رسانی به مسافران و توسعه گردشگری بسیار حائز اهمیت است.

 

وی عنوان کرد: مجتمع‌ های خدمات رفاهی بین‌ راهی همچنین می‌توانند با کمترین هزینه زمینه اشتغالزایی بسیار مناسبی را در سطح استان فراهم آورند و به همین لحاظ سرمایه‌ گذاری توسط بخش خصوصی در این حوزه مورد توجه برنامه ‌ریزان استان قرار دارد.

 

گفتنی است کلنگ مجتمع‌ خدمات رفاهی بین راهی آتلانتیس در کیلومتر 2 لاین شمالی آزاد راه قزوین- رشت در 32 هزار متر مربع مساحت و 6 هزار و 800 متر مربع زیربنا و با 370 میلیارد ریال اعتبار به زمین زده شد.

 

همچنین مجتمع خدمات رفاهی بین راهی پالادیوم با 32 هزار و 400 متر مساحت و 6 هزار و 610 متر مربع زیربنا، با اعتباری بالغ بر 390 میلیارد ریال و زمینه اشتغالزایی 120 نفر در لاین جنوبی کیلومتر 27 این آزاد راه توسط بخش خصوصی احداث می شود.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سلیمانی فهما هواپیما طرح ملی فهما سقوط هواپیمای اوکراینی سقوط هواپیما معاون استاندار قزوین مجوز گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و در بازی هفته بیست و ششم، شمس آذر قزوین امروز در بازی خارج از خانه به مصاف تیم گل گهر سیرجان می‌رود.

این بازی ساعت ۱۹ در حالی برگزار می‌شود که گل گهر و شمس آذر در مکان‌های ششم و هفتم لیگ قرار دارند.

دوچرخه سواران قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شوند

حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی رکابزنان تیم ملی کوهستان برای شرکت در رقابت‌های آسیایی در رشته دانهیل راهی مالزی می‌شوند.

تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان با شش ورزشکار امشب راهی مالزی می‌شود و دو نماینده استان ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت با حریفان مصاف می‌کنند.

 اتحاد قزوین تنها نماینده استان در لیگ مناطق کشور

مرحله دوم مسابقات فوتبال نوجوانان کشور قرعه کشی شد و تیم اتحاد قزوین تنها نماینده استان در این رقابت‌ها با تیم‌های فولاد مشهد، فریدونکار و عقاب ساری در گروه سه مسابقات هم گروه است.

این مرحله از رقابت‌ها بصورت مجتمع از امروز تا ۲۱ اردیبهشت در مشهد  برگزار  خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • کشف ۱۰ تن آرد فاقد مجوز در کنگاور