Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین مرحله مسابقات دارت رنکینگ آزاد کشوری آقایان و بانوان و در دو بخش جوانان و بزرگسالان یاد بود سردار رشید اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، در این رقابت‌ها که به میزبانی سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم و در سالن شهدای شهرداری قم برگزار شد، در بخش جوانان دختر فاطمه کریمی از فولاد مبارکه سپاهان در دیدار فینال با حساب ۴ بر یک آتنا بیگمی از خراسان جنوبی را شکست داد و به عنوان نخست دست یافت، همچنین مبینا مظهری از باشگاه ناوک بهمن تهران و زهرا رمضانی از خراسان رضوی مشترکا سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش جوانان پسر ایلیا خوشنودی عضو تیم ملی جوانان اعزامی به رقابت‌های جهانی کوبه ژاپن در دیدار فینال با حساب ۴ بر یک مهرداد سیفی نایب قهرمان جهان از تهران را مغلوب کرد و به عنوان قهرمانی رسید و علی ملکی از باشگاه ناوک بهمن تهران و محمدحسین رجبی از باشگاه دارت چشم عقاب انزلی مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.

در بخش بانوان بزرگسال زهرا رجبی قهرمان کشور در سال ۹۸ از خراسان جنوبی در دیدار فینال با حساب ۴ بر صفر فاطمه صادقی از استان مرکزی را مغلوب کرد و صاحب عنوان نخست این مسابقات شد، آسیه ملکی از خراسان جنوبی و شهلا رواجی از اردبیل مشترکا در ردیف سوم‌ قرار گرفتند.

در رده سنی بزرگسالان آقایان علیرضا ایزدی از باشگاه اندیشه سبز خزر در دیدار فینال با حساب ۴ بر یک محمدرضا ناظریه از شهرداری گرمسار را مغلوب کرد و قهرمان شد، محمود هارونی از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و ایلیا خوشنودی از فارس مشترکا سوم شدند.

گفتنی است این رقابت‌ها مجموعا با حضور ۱۵۳ دارتر از سراسر کشور و به مدت دو روز در قم برگزار شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان خراسان جنوبی خراسان رضوی روابط عمومی ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی نوجوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- محمد مهدی طهماسبی از البرز ۲-ماهان صفری از ایلام ۳-محمد مهدی مهدورزاده از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد