Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@02:08:59 GMT

ارسال 66 تن اقلام به استان سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۷۵۹۹

ارسال 66 تن اقلام به استان سیستان و بلوچستان

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: امروز به صورت هوایی 66 تن اقلام مورد نیاز مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ارسال شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مراسم ارسال محموله‌های امدادی به استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما از ساعات اولیه حادثه سیل در سه استان کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان حضور داشتیم و 9 مقر در 9 حوزه مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: تاکنون محموله‌های مختلفی از بعضی کالاها از جمله آب، پتو، کنسرو و مواد غذایی در منطقه سیل‌زده سیستان و بلوچستان توزیع شده است و از دقایق اولیه تا پایان حادثه سیل در کنار مردم سیستان و بلوچستان هستیم. امروز هم با توجه به نیاز موجود در این استان 66 تن اقلام مورد نیاز از جمله 20 تن غذاهای کنسروی، 20 تن برنج، روغن، آب معدنی، دارو و پتو به استان سیستان و بلوچستان به صورت هوایی ارسال می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار داشت: در صورت اعلام نیاز استان سیستان و بلوچستان بلافاصله مجددا اقلام مورد نیاز ارسال خواهد شد.

مخبر افزود: نیروهای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تقریبا در تمامی نقاط حضور دارند.

وی بیان داشت: نیازهای بعد از سیل که کارهای ضروری و فوری محسوب می‌شود، در دستور کار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) قرار گرفته است که یکی از آنها تامین لوازم خانگی و توزیع دام است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار داشت: به محض اینکه استان سیستان و بلوچستان به وضعیت عادی بازگردد، این اقلام هم در استان توزیع می‌شود.

مخبر یادآور شد: مجموع اعتباری که تا الان برای این استان در نظر گرفته‌ایم 30 میلیارد تومان اقلام بلاعوض است و 120 میلیارد تومان هم کنار گذاشته‌ایم تا 3000 طرح اشتغالزایی کوچک و متوسط در این استان اجرایی کنیم.

وی افزود: متاسفانه باغات استان سیستان کلا از بین رفته است و بخش زیادی از بندهای شهرستان‌های مختلف استان از بین رفته است و در حال حاضر که این استان دچار سیل است، باید نسبت به ایجاد آب‌بند اقدام کرد؛ چراکه در تابستان با مشکل آب مواجه می‌شوند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار داشت: از ساعات ابتدایی حادثه سیل تجهیزات و اقلام مورد نظر ارسال شده است و این اولین محموله‌ای است که به صورت هوایی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ارسال می‌شود.

مخبر خاطرنشان کرد: با معرفی استاندار سیستان و بلوچستان هم لوازم خانگی مورد نیاز برای این استان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان سیل مواد غذایی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۷۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • کارگران و کارفرمایان در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی