Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز مشاوره آستان قدس رضوی با تاکید بر ضرورت حمایت از مردم مناطق محروم و کم‌برخوردار مشهد ، از ارائه خدمات و برگزاری کارگاه‌های مشاوره گروهی در این مناطق خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سید محسن اصغری نکاح  گفت: ارائه خدمات مشاوره گروهی در مناطق محروم و کم‌برخوردار شهر به منظور توانمندسازی خانواده‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی در این مناطق  انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این خدمات شامل برگزاری کارگاه‌های مشاوره گروهی با حضور خادمیاران علمی و با موضوعاتی همچون روانشناسی و خانواده سالم، تربیت دینی فرزند، مهارت‌های فرزندپروری، مهارت‌های همسرداری، آموزش مهارت‌های زندگی، مسائل دوران بلوغ ویژه نوجوانان، ارتباط موثر و... می‌باشد.
اصغری نکاح اضافه کرد: این کارگاه‌ها در مناطق محروم شهر مشهد از جمله بلوار پنجتن، بلوار بابانظر، بلوار توس و طرق، در کانون‌های فرهنگی، مساجد و حسینیه‌های محله و بنا به درخواست فعالین فرهنگی آن مناطق برگزار می‌شود.  
وی اظهار کرد: ماهیانه بیش از ۶۰۰ نفر از مردم مناطق محروم و کم‌برخوردار از خدمات مشاوره مرکز مشاوره آستان قدس رضوی در قالب برگزاری کارگاه‌های مشاوره گروهی بهره‌مند می‌شوند.
مدیر مرکز مشاوره آستان رضوی خاطرنشان کرد: در صورت تشخیص کارشناس‌مشاور افرادی که در این کارگاه‌ها شرکت می‌کنند، چنانچه نیاز به دریافت مشاوره فردی داشته باشند نیز به مراکز مشاوره آستان مهر رضوی ارجاع داده می‌شوند.
اصغری نکاح یادآور شد: علاقه‌مندان به دریافت خدمات مشاوره گروهی در مناطق محروم و کم‌برخوردار می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۳۲۰۰۳۴۷۷-۳۲۰۰۲۴۴۰ نسبت به هماهنگی جهت دریافت این خدمات اقدام نمایند.
منبع: آستان نیوز 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشاوره مناطق محروم آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان

طاهری زاده امروز در همایش روز روانشناس گفت: در حال حاضر ۸۲ مرکز مشاوره تحت نظر بهزیستی در استان آماده خدمت رسانی به تمام شهروندان گلستانی هستند و در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره این مراکز بهره‌مند شده اند.

طاهری زاده از تشکیل ۲۳۰ تیم محب برای حمایت‌های روانی اجتماعی در هنگام وقوع حوادث در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • محله کم‌برخوردار حصه در مسیر توسعه‌ است
  • ۴۳ روستای محروم خراسان رضوی از آب پایدار برخوردار شدند
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود