Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بندرعباس، از طرف دفتر ولی فقیه، استانداری و ستاد اقامه نماز استان هرمزگان، دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس در ششمین اجلاس نماز مورد تجلیل قرار گرفت.

در حکم صادر شده خطاب به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان آمده است: نماز از مهمترین سفارش های انبیا و بارزترین مصادیق عبادت است، نماز گویاترین جلوه خدا محوری، دین باوری و ولایت پذیری در جامعه است ، ارزش گذاری به نماز نشانه ایمان و دلیل عشق و علاقه به معنویات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاد اقامه نماز استان هرمزگان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری با تشکیل هیات های ارزیابی و داوری به بررسی برنامه های و فعالیت های دستگاه های اجرایی در زمینه توسعه . ترویج فرهنگ نماز پرداخته و بر اساس رای این هیات، عملکرد سال دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس را شایسته تقدیر می داند.

این موفقیت را به شما و اعضا محترم شورای اقامه نماز آن دستگاه تبریک گفته، امیدوارم تلاش های به عمل آمده مرضی خداوند قرار گیرد.

به گزارش ایسکانیوز دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس پیش از ابن رتیه برتر نماز دانشگاه‌های استان را در کارنامه خود داشته است.

انتهای پیام /

82 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس ششمین اجلاس نماز استان هرمزگان رتبه برتر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس ششمین اجلاس نماز استان هرمزگان رتبه برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور رودان - بندرعباس از داخل کابین یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران با هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل اعزام و در بازرسی از منزل ۹۱ کیلوگرم  حشیش و ۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار جاویدان افزود: در این عملیات‌ها ۳ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو