Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل مجتمع توانبخشی جانبازان و ایثارگران استان خبر داد. ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، اسرافیل وزیری ظهر امروز در نشست با ستاد خبری فجر گلستان درباره آخرین وضعیت مجتمع توانخبشی جانبازان و ایثارگران استان اظهارداشت: در سفر سال گذشته دولت به استان 10 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص داد که این اعتبار به استان ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تا کنون 4 میلیارد تومان در قالب اسناد خزانه به این پروژه اختصاص یافته و پیش‌بینی می‌کنیم این پروژه تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بیان داشت: تجهیز این مجتمع نیز با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام خواهد شد و مشکلی در این زمینه نداریم.

محرومیت معلولان بندرعباسی از ‌مرکز توانبخشی + فیلمدر جلسه شورای شهر مطرح شد: بندرعباس فاقد مرکز توانبخشی دولتی برای معلولان استکمبود نیروی توانبخشی در مدارس استثنائی خراسان شمالی محسوس است

وی با اشاره به برنامه‌های کارگروه ایثارگران ستاد دهه فجر استان گفت: بیش از یکهزار برنامه در دهه فجر امسال برگزار می‌شود. نواختن زنگ انقلاب در مدارس استان، دیدار با خانواده 48 شهید فجرآفرین، برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها در 292 گلزار شهدای سراسر استان، برگزاری یادواره شهید، آبروی محله و برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وزیری افزود: مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی با حضور بیش از 2 هزار نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیز در استان پیش‌بینی شده که قرار است یک سخنران ملی نیز به این مراسم دعوت شود.

وی تجلیل از فجرآفرینان، نشست خاطره‌گویی و تجلیل از خانواده‌های شهدا و زندانیان سیاسی قبل از انقلاب، تجلیل از نخبگان و کارآفرینان شاهد و ایثارگر، تکریم از مادران و همسران شهدا از دیگر برنامه‌های این ایام اعلام کرد.

انتهای پیام/582/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام

امین دوست محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، گفت: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

دوست محمدی اضافه کرد: واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام است.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز ، گفت: ۱۰۰ درصد مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهوری در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: کار‌های زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که این مهم نیازمند حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات است.

وی تصریح کرد: زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است، همچنین برای تمامی املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است