Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز نجفی‌مهر امروز در بازدید سرزده از مدارس مناطق حاشیه نشین‌شهر شهر کرمانشاه،  گفت: براساس منشورحقوق شهروندی، برخورداری از بهداشت محیطی و کاری سالم و ایمن حق شهروندان است و به یقین شخصیت و کرامت دانش آموزان در فرآیند آموزش مورد احترام قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  ادامه داد: دفتر امور اجتماعی به‌عنوان متولی این بخش مکلف است که عملکرد متولیان را در این راستا پایش می‌کند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه ادامه داد: مدارس مناطق حاشیه‌نشین از مهمترین اماکنی است که در همین راستا به‌طور جدی مورد رصد قرار گیرند.

او افزود: مدارس مورد بازدید وضعیت مناسبی ندارند و بهبود شرایط نیازمند توجه ویژه دستگاه‌های مسؤول از جمله نوسازی مدارس و آموزش و پرورش است و قطعا پیگیری خواهیم کرد.

نجفی‌مهر ادامه داد: تلاش و خدمتی که کادر مدیریتی و آموزشی این مدارس با تمام محرومیت‌ها و کمبود‌های موجود از نظر تجهیزات و امکانات ارائه می‌دهند، عاشقانه و قابل ارج است.

او گفت: انتظار است که شهرداری‌های مناطق، به تنظیف و مناسب‌سازی پیرامون مدارس مستقر در این سکونتگاه‌ها اهتمام بیشتری معمول کند.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی استانداری کرمانشاه شهرداری کرمانشاه حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند

حامد رستمی در حاشیه یکی از بازدید‌های روستایی خود با اعلام این مطلب گفت: عزم دولت سیزدهم در راستای محرومیت‌زدایی راسخ است و تمامی دستگاه‌ها باید در این زمینه به میدان عمل بیایند. 

او از اتخاذ سیاست‌های راهبردی به منظور ارتقا کیفیت زندگی هموطنان در روستا‌ها خبر داد و افزود: تا اجرای کامل مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس، پیگیر حقوق روستاییان شریف استان هستیم. 

رستمی بیان کرد: با اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی می‌توان امیدوار بود که رنگ و بوی محرومیت از نقاط کم برخوردار رخت بربسته و شاهد مهاجرت معکوس، کاهش حاشیه‌نشینی، رشد تولید و پدیده‌های مثبتی نظیر اینها باشیم. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس در بخش دیگری از سخنانش از برنامه‌ریزی مدون به منظور اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی خبر داد و از دهیاری‌ها خواست همکاری لازم را با دستگاه‌های خدمات‌رسان داشته باشند.

به گفته رستمی، مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس با نگاهی کارشناسی تدوین شده و نقش موثری در محرومیت‌زدایی و ارتقای کیفیت زندگی روستاییان خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • موج حمایتها از طرح نور | ۳۲ دستگاه متولی حجاب، از فراجا دفاع کنند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه