Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابازاده گفت: دو شهرستان ارومیه و میاندوآب به عنوان شهرهای راه یافته به ششمین دوره پایتخت کتاب ایران انتخاب شده‌اند.

«رسول بابازاده»، در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: ارومیه و میاندوآب به عنوان شهرهای راه یافته به مرحله نیمه نهایی ششمین پایتخت کتاب ایران معرفی شده‌اند.

معاون  فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: در ششمین دوره معرفی پایتخت کتاب ایران از مجموع ۱۴ شهرستان‌های استان آذربایجان‌غربی، ۹ شهرستان به ارائه طرح ها ووایده‌های خلاقانه کتاب و کتابخوانی پرداخته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این طرحها به همراه مستندات طرح‌ها به دفتر برنامه‌ریزی فرهنگی و مطالعات فرهنگی کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد ارسال و پس از داوری آثار شهرهای ارومیه و میاندوآب بعنوان شهرهای راه یافته به مرحله نهایی ششمین دوره پایتخت ایران انتخاب شدند.

بابازاده اظهار کرد: میزان گستردگی عمومی طرح‌های کتابخوانی و جلب مشارکت عمومی، درگیر کردن نهادها و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی در امر کتاب و کتابخوانی، مردمی بودن از ویژگی‌ها و ملاک های انتخاب پایتخت کتاب ایران بوده است.

وی گفت: امسال از شهرستان ارومیه ۹۰ به ششمین دوره پایتخت کتاب ایران ارسال شده است.

گفتنی است؛ داوری مرحله نیمه‌نهایی و نهایی این رویداد در بهمن‌ماه امسال برگزار خواهد شد و در مراسم اختتامیه که در تاریخ ۱۹ بهمن‌ماه در محل سالن همایش‌های کتابخانه ملی ایران با حضور اصحاب قلم و فرهنگ برگزار خواهد شد ششمین پایتخت کتاب ایران و چهار شهر خلاق در زمینه کتاب‌خوانی معرفی خواهد شد.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد ارومیه پایتخت کتاب ایران آذربایجان غربی کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های صادراتی قم در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ معرفی می ‌شود

ایسنا/قم ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در حالی آغاز شده است که قم در این نمایشگاه غرفه داشته و به معرفی ظرفیت‌های صادراتی استان می‌پردازد.

 این نمایشگاه از صبح امروز هشتم اردیبهشت‌ماه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

قم جزء ۳۱ استانی است که در این نمایشگاه به معرفی توانمندی‌های صادراتی خود در حوزه‌های مختلف همچون صنعت، کشاورزی و صنایع دستی پرداخته است.

محصولاتی همچون انگشتر، پسته، کفش، آرایشی و بهداشتی، سنگ‌های زینتی بخشی از کالاهای صادراتی قم هستند که در این نمایشگاه در معرض عموم قرار گذاشته شده است.

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴  در مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی میلاد تهران برپا شده و تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • ظرفیت‌های صادراتی قم در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ معرفی می ‌شود
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال فوتسال آسیا
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال/ مورد عجیب تیم ملی ایران
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی