Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز،‌ رضا قلعه نویی دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در سی و یکمین همایش سیاسی ایران قدرتمند در گام دوم انقلاب که به همت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان صبح امروز در هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: در حال حاضر کشور در شرایط حساسی قرار دارد و دانشجویان در گذر کشور از این شرایط باید کمک‌ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره موضوعات این همایش بیان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی، اقتصاد، تولید ملی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از موضوعات و محورهای اصلی سی و یکمین همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان است.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ادامه داد: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی جلوه‌گاه مردم‌سالاری در ایران است.

وی اضافه کرد: اتحادیه جامعه اسلامی بزرگترین اتحادیه دانشجویی کشور است و اکنون در آستانه سی و یکمین سالگرد تاسیس این اتحادیه قرار داریم.

به گفته قلعه نویی، در حال حاضر وظیفه تک تک افراد جامعه و دانشجویان است که در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گام برداند زیرا این بیانیه انقلاب را به سر منزل مقصود هدایت خواهد کرد.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: لزوم برگزاری انتخابات و حضور و مشارکت مردم در انتخابات از موضوعات ویژه همایش سیاسی ایران قدرتمند در گام دوم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

300 / 320 جامعه اسلامی دانشجویان رضا قلعه نویی گام دوم انقلاب سالگرد تاسیس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جامعه اسلامی دانشجویان رضا قلعه نویی گام دوم انقلاب سالگرد تاسیس سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی گام دوم انقلاب همایش سیاسی سی و یکمین قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان

 حجت‌الاسلام والمسلمین وحید خوش رو در نشست خبری هفته عقیدتی و سیاسی با اصحاب رسانه بیان کرد: شهادت معلم انقلاب دکتر مرتضی مطهری که از روحانیون برجسته و همراه حضرت امام (ره) بود و در مسیر آرمان‌های انقلاب برای ایران اسلامی جانفشانی ها کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد، به پاس گرامیداشت یاد و خاطره وی هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان تصریح کرد: غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، محفل انس با قرآن، نشست‌های بصیرتی، نشست‌های وبیناری در فضای مجازی، آذین بندی سطح شهر، تجلیل از هادیان سیاسی، معلمان، دیدار با ائمه جمعه و روحانیون تشیع و تسن از جمله برنامه‌های این هفته است.

 وی به اهمیت نقش خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران صدای رسای همه اقشار جامعه و به نمایش گذاشتن اقدامات مسئولین و انقلاب اسلامی برای دنیا و مطالبات و مشکلات مردم بدون واسطه به دستگاه‌های زیرربط است.

 حجت الاسلام خوش رو عنوان کرد: دردنیایی که رسانه‌های دروغ پراکن و تا دندان مسلح دشمنان بر علیه ایران، اذهان عمومی را اغفال و متشنج می‌کنند، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم به صورت شبانه روز در مقابل آن‌ها ایستاده و از جبهه حق علیه باطل دفاع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در استان تهران تشریح شد
  • نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد