Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@05:47:52 GMT

رسمی؛ ایگور از اسپال به فیورنتینا پیوست

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۳۰۵۵

فیورنتینا یک مدافع برزیلی به صورت قرضی و با حق خرید اجباری به خدمت گرفت.

طرفداری- پس از انتقال دانکن به فیورنتینا، این باشگاه از یک خرید دیگر نیز به طور رسمی رونمایی کرد.

به گزارش وبسایت فیورنتینا این باشگاه ایگور را از اسپال به خدمت گرفته است. انتقال به صورت قرضی و به مدت دو سال و با حق خرید اجباری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع برزیلی در سال 1998 به دنیا آمده و منابع اسکای ایتالیا می گویند ویولا برای این انتقال در مجموع 8-9 میلیون یورو هزینه خواهد کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد

کامیار جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به مناسبت گرامیداشت روز روانشناس و مشاور، اظهار کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی مددجویان در عرصه‌های مختلف دارد.

وی با اشاره ارائه خدمات مشاوره گسترده و رایگان به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه، افزود: فرآیند مشاوره به‌صورت فردی و گروهی در زمینه‌های زوج درمانی، خانواده درمانی، مشاوره قبل و بعد از ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره تحصیلی و کنکوری، مشاوره شغلی، کودک و نوجوان، تشخیص و درمان اختلالات روانشناختی در سطح استان انجام می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ادامه داد: این فعالیت توسط ۲۴ نفر مشاور و روانشناس در مقاطع ارشد و دکتری صورت می‌گیرد.

به گفته جمشیدی، این خدمات مشاوره‌ای بر اساس نیازسنجی و شناسایی موارد مختلف برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد این استان در سطح کیفی مطلوب و قابل قبولی انجام شده و تلاش می‌شود که در سطح گسترده‌تری پیرامون رفع مشکلات و معضلات اجتماعی مددجویان ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۲۴ هزار خدمت مشاوره‌ای به مددجویان این نهاد مقدس در استان کرمانشاه ارائه شده است که همه این فعالیت‌ها به صورت رایگان و با حضور کارشناسان مجرب و با تجربه بوده است.

جمشیدی تاکید کرد: بر اساس بازخورد دریافتی اداره فرهنگی کمیته امداد، این مشاوره‌ها تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی این مددجویان در عرصه‌های مختلف داشته است و امیدواریم شاهد نتایج بهتری در سنوات آینده باشیم.

کد خبر 6091474

دیگر خبرها

  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد
  • تکرار قصه حساس «گشت ارشاد» در خیابان‌ها | دولت رئیسی مدافع اصلی رویکردهای تند در حجاب | بعد از فوت مهسا امینی چه گفتند؟
  • رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟