Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد مهرانفر فارغ التحصیل کارشناس حمل و نقل ریلی دانشگاه علم و صنعت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با انجام تحقیقاتی در زمینه حمل و نقل ریلی به بررسی تخلیه و بارگیری بارهای معدنی در مسیر سنگان به ذوب آهن اصفهان پرداختیم که با بررسی چند ایستگاه در مسیرهای متفاوت و با پیش‌بینی‌هایی انجام شده در این زمینه، به این موضوع پرداختیم که واگن‌های برگردان را چطور احداث کنند و چه تاثیری بر عملکرد شبکه ما دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس حمل و نقل ریلی در ادامه افزود: ما این طرح را به مدیران راه آهن ارائه کردیم و بسیار از ما استقبال کردند اما متاسفانه این استقبال در  حد حرف بود و برای اینکه بتوانیم این طرح را به صورت عملی پیاده‌سازی کنیم هیچ اقدامی انجام نشده است.

  او در ادامه گفت: ما این آمادگی را داریم که بتوانیم این طرح را در زمینه‌ها و فرآیندها و مسیرهای مختلف پیاده‌سازی کنیم چراکه نزدیک به  یک سال است که از دفاع  این پروژه می‌گذرد ولی همچنان مسکوت مانده است.

بیشتر بخوانید: پروژه‌های تجربی، راهی برای رونق تولید و کارآفرینی

کارشناس حمل‌ونقل ریلی مطرح کرد: یک واگن برگردان نزدیک ۲۰ میلیارد هزینه دارد، اما ما با هزینه بسیلار کمتری آن را انجام می‌دهیم و با توجه به تاثیرات آن، پیش‌بینی کردیم که نزدیک به ۱۰ درصد عملکرد شبکه را کاهش می‌دهد، اما با بی‌توجهی به صحبت‌های ما همچنان این توسعه این روند با وارد کردن طرح‌ها و محصولات خارجی انجام می‌شود.

مهرانفر بیان کرد: یکی از دغدغه‌های ما مسئله سربازی است و ما حاضریم در قبال این وظیفه، به انجام پروژه‌ها به پردازیم و در خواست ما این است که این موضوع را مورد بررسی قرار دهند تا ما هم بتوانیم در زمینه تخصص خودمان به کشور خدمت بیشتری ارائه دهیم.

او افزود: طرح‌هایی در قالب بنیاد نخبگان وجود دارد، اما با فرآیند سختی روبرو است، به عنوان مثال مقالاتی که ما چاپ کردیم در ژورنال‌های معتبری هستند که می‌شود آن را دانلود کنید، اما این موضوع را نادیده گرفتند و از ما می‌خواهند مدرک ارائه دهیم؛ در صورتی که ما مدرکی معتبر‌تر از این نداریم.

کارشناس حمل‌ونقل ریلی عنوان کرد: در خواست ما این است که مدیران به اجرایی شدن پروژه‌های ما توجه بیشتری داشته باشند و دسترسی به دیتا‌های مربوطه را از ما دریغ نکنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی اخبار علمی حمل و نقل ریلی کارشناس حمل پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان از تخصیص اعتبارات ویژه دور دوم سفر رییس‌جمهور به هرمزگان برای توسعه خطوط ریلی استان خبر داد.

مهدی دوستی امروز جمعه هفتم اردیبهشت در حاشیه کلنگ زنی پل خورگو و زیرگذر سرخون، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصلاحات نرم افزاری در درگاه‌های گمرک را از سال گذشته آغاز کردیم از محل سفر هم اعتبار خوبی تخصیص داده شده و به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی بندر شهید رجایی را آغاز خواهیم کرد.

وی توسعه خطوط ریلی بندر شهید رجایی را شامل خطوط و ایستگاه مانوری اعلام و تصریح کرد: یکی از پروژه‌های مهم ما بحث راه آهن و تقویت اتصال ریلی بندر شهید رجایی است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر مزیت رقابتی بندرشهیدرجایی افزود:این بندر در رقابت با رقبای منطقه ای خود باید بتواند جایگاه برتر خود را حفظ کند و لازمه این اتفاق مهم احداث خطوط ارتباطی مناسب در پس کرانه‌ی این بندر است.

به گزارش ایسنا، امروز استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستاهای سرخون و خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه‌های احداث پل خورگو و زیرگذر سرخون را کلنگ زنی کرد این دو پروژه جزء ۵۴ نقطه حادثه‌خیز هرمزگان هستند که تاکنون تلفات جانی و نقص عضو را برای مردم بهمراه داشته و اصلاح آن‌ها در زمره مطالبات جدی مردم منطقه بوده که وارد مرحله عملیاتی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا افراد مسن سرعت حرکت بدنشان کم می‌شود؟
  • راه آهن، لکوموتیو کنسرسیوم را توقیف کرده است؛ افغانستان به دنبال استفاده از کریدور لاجورد
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • رشد بار ریلی منفی شد
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟