Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمدرضا ترابی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان مواد غذایی شامل گوشت و سایر محصولات غذایی بود که جمع آوری  شد.

وی اظهار داشت: ماموران شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس در یک ماه گذشته چهار هزار و ۳۶۷ بار از واحدهای صنفی این شهرستان بازدید کردند.

به گفته وی، در این بازرسی ها  ضمن صدور ۲۸۳ مورد اخطار  تعداد  ۲۹ واحد صنفی متخلف به دستگاه قضایی معرفی  و ۱۵۲ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی  متخلف پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابی با اشاره به اینکه یک هزار و۶۵۱ مورد کلرسنجی آب آشامیدنی و ۱۶ مورد بازدید از استخر ها ، گفت: در این زمینه اقدام لازم برای پیشگیری از بیماری ها به عمل آمد.

برچسب‌ها فردیس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فردیس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فردیس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود