Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا گفت: در مورد ویدئو چک این بحث مطرح شد که در حال حاضر برخی مربیان از این ابزار به عنوان یک ترفند تاکتیکی برای وقفه در بازی استفاده می‌کنند. تاریخ انتشار: 11:34 - 17 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۳۹۱۷

محمود افشاردوست در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص حضورش در اجلاس مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا اظهار داشت: این افتخار را داشتم که دوباره به عنوان نماینده والیبال ایران در جلسه سالیانه کمیته مربیان کنفدراسیون آسیا در بانکوک تایلند شرکت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا پارک کی‌وون، رئیس کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا از تمام اعضا برای حضور در این اجلاس با وجود مشکلات مالی و معضلات به وجود آمده به دلیل ویروس کرونا تشکر کرد.

وی ادامه داد: کار کمیته مربیان بررسی مسائل کلان مربوط به این رشته مانند قوانین، مقررات و نیازهای والیبال است. بخشی از صحبت‌ها به کاهش بودجه همه کنفدراسیون‌ها ارتباط داشت. اعضا از اینکه بیشتر جلسات FIVB به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود، ناراضی بودند. در بخشی از جلسه هم در مورد مسائل تکنیکی به صورت کلی صحبت شد.

عضو کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا تصریح کرد: در بخش دیگر جلسه در ارتباط با سیستم امتیازدهی فدراسیون جهانی والیبال گفت‌وگو شد. همه معتقد بودند این سیستم، روش خوبی است که به کلیات والیبال کمک می‌کند. موضوع دیگری که در این جلسه به بحث و تبادل‌نظر گذاشته بود، این بود که بسیاری از تورنمنت‌های مهم مثل المپیک که در قاره آسیا برگزار می‌شود، هزینه‌های زیادی برای کشورها در بر دارد؛ اما با وجود این هزینه بالا، بهره‎برداری مناسبی از آنها صورت نمی‎گیرد.

وی ادامه داد: بنابراین نیاز است ما هم درخواست‌های‌ مضاعفی را از فدراسیون جهانی والیبال و همچنین کنفدراسیون والیبال آسیا داشته باشیم. آنها پروژه و برنامه‌ای را طراحی کرده‎اند که کنفدراسیون والیبال آسیا بیاید به مربیان و تیم‌های ملی کمک کند. سال گذشته فدراسیون جهانی والیبال از تیم ملی مردان و زنان آرژانتین، ترکیه و کنیا حمایت مالی کرد. این کمک‌ها باعث شد تا این کشورها به المپیک صعود کنند. از این منظر ما هم می‌توانیم پروژه‌هایی را در آسیا تعریف کنیم.

افشاردوست در خصوص زمان برگزاری والیبال جام باشگاه‌های آسیا گفت: این مسابقات به شکلی است که تمام کشورها با تمام توان خودشان در آن شرکت نمی‎کنند؛ زیرا با اردوهای تیم‌های ملی تداخل دارد. پیشنهادی مطرح شد که مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را در تعطیلات سال نو میلادی برگزار کنند. در آن زمان مسابقات والیبال ملی دو هفته تعطیل است و لیگ‌های داخلی هم می‌تواند تعطیلات نیم‌فصل باشد.

وی در خصوص استفاده ویدئو چک افزود: در مورد ویدئو چک این بحث مطرح شد که در حال حاضر برخی مربیان از این ابزار به عنوان یک ترفند تاکتیکی برای وقفه در بازی استفاده می‌کنند. در این ارتباط باید تدابیری اندیشیده شود تا از سرعت و کیفیت بازی کاسته نشود. این پیشنهاد مطرح شد که ویدئو چک تنها یک بار درخواست شود و در صورت درست بودن، برای بار دوم هم می‌تواند تکرار شود.

پیشکسوت والیبال ایران خاطرنشان کرد: البته این موضوع برای مسابقات بین‌المللی است و کشورها این اختیار را دارند تا در مسابقات داخلی خود تغییراتی را در این زمینه ایجاد کنند. همچنین در این جلسه کشورهای ژاپن، چین و کره اعلام کردند که تمایل دارند مسابقاتی را به شکل سوپر لیگ بین باشگاه‌های خود برگزار کنند. این موضوع هم مطرح شد که اگر این مسابقات در سال اول موفق بود، در سال دوم، باشگاه‌های ایرانی و استرالیایی هم به آن اضافه شوند. در سوی دیگر در این جلسه پیشنهاد شد کار مشترکی بین کمیته والیبال آسیا و اروپا انجام شود. بدین صورت که همکاری مربیان والیبال آسیا و اروپا با یکدیگر بیشتر و در نهایت موجب ارتقا والیبال شود.

بیشتر بخوانید: افشاردوست امشب به تایلند می‌رود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کنفدراسیون والیبال آسیا کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا فدراسیون جهانی والیبال مطرح شد ویدئو چک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج