Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان رئیس هیئت رزمندگان اسلام استان هرمزگان از برگزاری مراسم سوگواری وفات حضرت ام‌البنین (س) و تجلیل از مقام مادران شهدا با سخنرانی حجت‌الاسلام عالی، خطیب برجسته کشور در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس خبر داد.

رئیس هیئت رزمندگان اسلام استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مراسم سوگواری وفات حضرت ام‌البنین (س) و تجلیل از مقام مادران شهدا، روز شنبه ۱۹ بهمن‌ماه 98 ساعت ۱۸:۳۰ در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلام احمدی‌پناه، هدف از برگزاری این مراسم را ایجاد معرفت دینی همراه با بصیرت و ارائه الگو زن فداکار و مادر شهید عنوان کرد و افزود: مراسم سوگواری وفات حضرت ام‌البنین (س) با سخنرانی حجت‌الاسلام مسعود عالی، خطیب برجسته کشور و مداحی مداحان اهل‌بیت (ع) برگزار خواهد شد و از تمامی عاشقان اهل‌بیت (ع) و دلدادگان راه شهدا دعوت می‌شود در این مراسم حضور به هم رسانند.

حضور هیئت‌های رزمندگان اسلام در راهپیمایی 22 بهمن، تجدید میثاق با رهبری

احمدی‌پناه همچنین ضمن گرامیداشت ایام‌الله فجر عنوان کرد: هیئت‌های رزمندگان اسلام هرمزگان در سراسر استان با حضور در برنامه‌های دهه فجر به‌ویژه راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن که در سال 98 با چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی مصادف شده، با آرمان‌های امام (ره)، انقلاب مقدس اسلامی، مقام عظمای ولایت و شهدای راه انقلاب و اسلام به‌ویژه سردار دل‌ها تجدید میثاق خواهند کرد.

رئیس هیئت رزمندگان اسلام استان هرمزگان در ادامه با اشاره به نقش هیئت‌های مذهبی در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: نقش هیئت‌های مذهبی در تبیین این بیانیه باید پیوست اجتماعی داشته باشد تا زمینه‌های مختلفی همچون کمک به نیازمندان و رفع آسیب‌های اجتماعی فراهم شود.

مقابله با آسیب‌های اجتماعی ازجمله برنامه‌های مهم هیئت‌های مذهبی است

احمدی‌پناه با تأکید بر اینکه مقابله با آسیب‌های اجتماعی ازجمله برنامه‌های مهم هیئت‌های مذهبی است، افزود: امروز حضور گروه‌های جهادی برای رفع مشکلات مردم در حوادث مختلف با سازمان‌دهی موکب‌های اربعین توسط هیئت‌ها تجربه‌ای شد که به‌واسطه آن توانستیم با فرمان شهید گران‌قدر حاج قاسم سلیمانی در سیل خوزستان و همچنین زلزله کرمانشاه، سیل سیستان و بلوچستان، جاسک و بشاگرد حضور پیدا کرده و بخشی از آلام مردم را تسکین بخشیم.

وی ادامه داد: رسالت دیگر هیئت رزمندگان اسلام ایجاد بصیرت و معرفت دینی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به‌خصوص برای نسل جوان است که امید داریم با برگزاری برنامه‌های مختلف و دعوت از سخنرانان و اسلام‌شناسانی همچون حجت‌الاسلام مسعود عالی محقق شود.

باید گفتمان الگوی اسلامی پیشرفت در هیئت‌های مذهبی شکل بگیرد

رئیس هیئت رزمندگان اسلام استان هرمزگان با بیان اینکه پدیده هیئت‌های مذهبی، پدیده‌ای مردم‌سالارانه است گفت: باید گفتمان الگوی اسلامی پیشرفت با تکیه‌بر فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در هیئت‌های مذهبی شکل بگیرد.

احمدی‌پناه در پایان الگوی مردمی سازی تبلیغ دین را از دیگر محورهای اقدامات نظری پیش روی هیئت‌های مذهبی عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه هرمزگان استانی فرهنگی و هنری حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس مراسم سوگواری وفات حضرت ام البنین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی آسیب های اجتماعی هیئت های مذهبی حجت الاسلام احمدی پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت

به گزارش خبرنگار مهر، صدیقه مدرسی صبح چهارشنبه در مراسم سالگرد شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس بیان کرد: شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس در اردیبهشت سال ۵۹ نشان الطاف و امدادهای غیبی نسبت به انقلاب اسلامی بود.

همسر شهید مهدی منتظر قائم (تنها شهید حادثه طبس) بیان کرد: از طرف دیگر این اتفاق افشاگر راهبردها و سناریوهای دشمن و استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران تلقی می‌شود.

مدرسی با تبیین جنایت‌های متعدد استکبار گفت: دوران تهدید و تجاوز نظامی علیه ملت‌ها به پایان رسیده است و ملت ایران بینی هر متجاوزی را به خاک خواهد مالید.

وی با اشاره به عملیات «وعده صادق» ادامه داد: این عملیات نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آرامش را نصیب ملت ایران کرد و از طرف دیگر وحشت و خفت را سهم رژیم صهیونیستی کرد.

همسر شهید مهدی منتظر قائم (تنها شهید حادثه طبس) با بیان اینکه خداوند را برای نعمت عملیات وعده صادق شکر گفته و خرسندیم که خون شهیدان ما به ثمر رسید.

وی با تأکید بر اینکه عملیات‌هایی چون عملیات «طوفان الاقصی» و عملیات «وعده صادق» روحی تازه در جان رزمندگان جبهه اسلام و مقاومت دمیده است، ادامه داد: همچنین عملیات وعده صادق باور شکست ناپذیر بودن اسرائیل را از بین برد.

کد خبر 6087424

دیگر خبرها

  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟
  • زورخانه حیدر کرار بندرعباس میزبان عاشقان ورزش زورخانه‌ای
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب