Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@17:21:34 GMT

مکتب سردار سلیمانی در دل همه ایرانیان زنده است

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۱۲۹۲

مکتب سردار سلیمانی در دل همه ایرانیان زنده است

ایسنا/اصفهان مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی امروز در دل همه ایرانیان زنده است و با همین موضوع می توانیم مقاومت و اندیشه مقاومت را پیش برد.

حجت الاسلام محمد رضا صالحیان امروز سه شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان نماز اردستان، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث شد آخرین میخ بر تابوت ترامپ، آمریکا و اسرائیل زده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین آزمون که در بیانات مقام معظم رهبری بود، امروز ملت سرافراز ایران انجام داد که به نوعی عبادت محسوب می شود.

وی با بیان اینکه عبادت فقط در نماز و روزه خلاصه نمی شود، افزود: بالاترین عبادت ما دیانت عین سیاست و سیاست عین دیانت است که این راهپیمایی یک عبادت سیاسی است.

به گزارش ایسنا، مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با بیان اینکه آزمون دومی که در پیش روی داریم، در انتخابات ۲ اسفند ماه مجلس شورای اسلامی است، گفت: حضور مردم پای صندوق های رای می تواند دومین آزمونی باشد که ملت ایران با آن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می زنند که همانا عبادت بزرگی است که نتیجه آن امنیت کشور را در بردارد.

صالحیان با بیان اینکه همانا قدرت تنها در موشک، پهباد، صنایع نظامی و انرژی هسته ای که همگی آن را در حد بالا داریم نیست، گفت: امروز قدرت در ایمان، استقامت، مسجد و جماعت است که باعث شده چهل و یک سال ما را نگه دارد و در گام دوم که استقرار حکومت اسلامی است زمینه در گام سوم برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) مهیا شود.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی با نام شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که یک مکتب است، زنده مانده، گفت: مکتب سردار سلیمانی به همه ما توصیه می کند در نظام امامت و ولایت تسلیم باشیم. مکتب دومی که از سردار سلیمانی می توانیم یاد بگیریم این است که قوی و قدرتمند شویم. همچنین مکتب سوم این است که بصیرت داشته باشیم. مکتب حاج قاسم سلیمانی امروز در دل همه ایرانیان زنده است و با همین موضوع می توانیم مقاومت و اندیشه مقاومت را پیش برد.

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان خطاب به دولتمردان کشور، گفت: مردم با حضور شکوهمند خود در همه میدان ها وظیفه خود نسبت به امام (ره) و رهبری را انجام دادند. شما باید خدمت رسانی به مردم را فراموش نکنید. امروز رفاه و اقتصاد مردم، جوانان و اشتغال و ازدواج آنها باید در دستور کار دولتمردان قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: 22 بهمن سردار سلیمانی حاج قاسم سلیمانی سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رافائل گروسی میهمان ویژه همایش هسته‌ای اصفهان

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای و اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای از فردا و با مشارکت دانشمندانی از کشور‌های مختلف دنیا در اصفهان برگزار می‌شود.

این همایش علمی که به ابتکار انجمن هسته‌ای و با مشارکت سازمان انرژی اتمی و آژانس بین المللی انرژی اتمی برگزار می‌شود، در شرایطی به میزبانی اصفهان است که رژیم صهیونسیتی ادعا کرده بود در حملات موشکی به سایت هسته‌ای این شهر آسیب زده است.

رافائل گروسی دبیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی میهمان ویژه این کنفرانس است و قرار است از حاشیه این مراسم و پس از دیدار و مذاکره با مقامات کشورمان در نشست خبری با خبرنگاران داخلی و خارجی حضور پیدا کند. وزیر خارجه کشورمان نیز هفته گذشته پیش از سفر گروسی به ایران با جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • نهضت علمی امروز میراث پرافتخار مکتب امام صادق(ع) است
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • فال حافظ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • رافائل گروسی میهمان ویژه همایش هسته‌ای اصفهان
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • فال حافظ امروز یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح