Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کرمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به علت لغزندگی جاده ها و یخبندان امروز خودروهای زیادی در محورهای بروجرد دچار مشکل شدند که نیروهای هلال احمر برای امدادرسانی اقدام کردند.

وی اضافه کرد: ۲۵۰ خودرو در محور بروجرد اراک گرفتار برف و یخبندان شده بودند که با کمک نیروهای هلال احمر امدادرسانی شده و نجات یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی اظهار داشت: همچنین در محور اشترینان نیز به پنج خودروی گرفتار در برف امدادرسانی شد و ۱۴ نفر از افراد گرفتار در برف اسکان اضطراری داده شدند.

رییس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: به افراد گرفتار در برف نیز ۱۴ بسته مواد خوراکی و اقلام مورد نیاز توزیع شد.

وی افزود: ۲ دستگاه خودروی ساینا و ال ۹۰ در محور بروجرد- اراک واژگون شدند که ۲ نفر از سرنشینان ساینا و سه نفر از سرنشینان ال ۹۰ مصدوم شدند که به بیمارستان انتقال داده شدند.

کرمی اضافه کرد: امروز زنجیر چرخ برای ۲۰ خودروی گرفتار در برف توسط نیروهای هلال احمر بسته و دیگر اقدامات و خدمات مورد نیاز ارائه داده شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا بیمارستان جمعیت هلال احمر خودرو هلال احمر گرفتار انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خودروی گرفتار در برف نیروهای هلال احمر داده شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۲ هزار و ۱۵۲ نفر درگیر با آبگرفتگی طی ۲ روز اخیر در پی بارش باران در ۱۶ شهرستان توسط هلال احمر امدادرسانی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اهوزا، وحید شعبانی گفت:  2 هزار و 152 نفر درگیر با آبگرفتگی طی 2 روز اخیر در پی بارش باران در 16 شهرستان توسط هلال احمر امدادرسانی شدند.

وی افزود: 16 شهرستان خوزستان طی 2 روز گذشته تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفته بودند و در مناطقی شاهد وقوع سیلاب و آبگرفتگی بودیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان در مدت یاد شده 90 عملیات امداد و نجات انجام دادند.

نجفی با اشاره به اینکه در این عملیات‌ها 57 دستگاه خودروی امدادی به کار گرفته شد، افزود: در این مدت زمان، تیم‌های تخصصی سیلاب موفق به تخلیه گل و لای و آب از 35 منزل مسکونی شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: تیم‌های امدادی در حال ارزیابی مناطق دچار آبگرفتگی هستند و عملیات امدادرسانی نیز همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • امدادگران هلال احمر خواف به سرنشینان ۳۰ خودرو گرفتار سیلاب امدادرسانی کردند
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در ارتفاعات اکوزداغی هریس