Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، مرحله نخست رقابت های لیگ دسته یک هندبال کشور با صعود تیم های برتر به مرحله دوم به کار خود پایان داد.

در پایان مرحله نخست لیگ دسته یک هندبال که با حضور ۲۰ تیم در چهار گروه پنج تیمی و به صورت رفت و برگشت برگزار شد از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله دوم این رقابت ها با حضور ۱۲ تیم در دو گروه ۶ تیمی به صورت رفت و برگشت و متمرکز برگزار می شود که مسابقات گروه اول به میزبانی شهرستان سنندج و در سالن خانه هندبال این شهر آغاز خواهد شد.

کیمیاکاشت کردستان، هیات هندبال مریوان، هیات هندبال کرمانشاه، هیات هندبال مشهد، هیات هندبال میناب، قنات زراچ، پرسپولیس بهبهان، نفت امیدیه، هیات هندبال بوشهر، پرواز اصفهان، هیات هندبال قم و مهرگان وحدت کاشان تیم های حاضر در مرحله دوم رقابت های لیگ دسته یک هندبال کشور هستند که در دو گروه رقابت های خود را برگزار می کنند.

کیمیاکاشت کردستان و هیات هندبال مریوان دو نماینده استان کردستان در این دوره از رقابت ها در گروه نخست با تیم های هیات هندبال مشهد، هیات هندبال میناب، قنات زراچ و هیات هندبال کرمانشاه همگروه هستند.

گفتنی است؛ مرحله دوم رقابت های لیگ دسته یک هندبال کشور در گروه دوم طی روزهای ۲۶ بهمن لغایت یکم اسفندماه با حضور ۶ تیم در سالن خانه هندبال سنندج برگزار می شود.

کد خبر 4852877

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال ورزش و جوانان کردستان لیگ دسته اول دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن انتخابات 98 بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین انقلاب اسلامی ایران شهرکرد گرگان تعطیلی مدارس بیرجند خطبه های نماز جمعه رقابت های لیگ دسته یک هندبال کشور مرحله دوم رقابت برگزار می شود هیات هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۹۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و رئیس ستاد آزمون‌های اصفهان گفت: آزمون گروه علوم تجربی با بیشترین تعداد داوطلب در بین گروه‌های پنج‌گانه در استان اصفهان صبح امروز برگزار شد.
رضاعلی نوروزی با بیان اینکه در نوبت اول کنکور امسال ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی برای رفتن به دانشگاه با هم رقابت کردند، افزود:آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در استان در مدت دو روز در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی، زبان و هنر در ۲۷ حوزه اصلی استان اصفهان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد داوطلبان این دوره را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت:
نوبت دوم آزمون سراسری در روز‌های هفتم و هشتم تیرماه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری
  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد