Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره بازی سه شنبه هفته جاری پرسپولیس مقابل شارجه امارات در هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس توان بیشتری از حریف اماراتی خودش دارد. این تیم با توجه به باخت مقابل الدحیل محکوم به پیروزی مقابل شارجه امارات است.

هافبک پیشین پرسپولیس با اشاره به شکست ۲ بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی مقابل الدحیل قطر اذعان داشت: الدحیل تیم فوق العاده خوبی بود و قطعا به مراحل بالاتر خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها از لحاظ تاکتیک تیمی و تکنیک فردی قدرت بسیار زیادی دارند.

آشوبی ادامه داد: امیدوارم پرسپولیس از پتانسیل موجود خود نهایت استفاده را ببرد. شارجه با توجه به اینکه مثل پرسپولیس در هفته اول باخته است قطعا تهاجمی بازی می کند اما من باز هم توان شاگردان گل محمدی را بیشتر از میزبان می دانم.

وی درباره شیوه بازی پرسپولیس با یحیی گل محمدی اظهار داشت: پرسپولیس نیاز به برنامه ریزی در زمان های متفاوت از بازی دارد. این تیم وقتی مقابل الدحیل غافلگیر شد برنامه خاصی برای جبران نداشت.

کارشناس فوتبال ایران افزود: شناخت کادر فنی از بازیکنان خود و حتی رقیبان پرسپولیس می تواند کمک زیادی به بلوغ تاکتیکی آنها داشته باشد. پرسپولیس در لحظات سخت بازی، نیاز به تصمیم گیری های مهم دارد. شکل بازی باید به گونه ای پیش برود که بلوغ تاکتیکی را در مسیر مربیگری آقای گل محمدی با پرسپولیس را شاهد باشیم.

آشوبی در خصوص شانس پرسپولیس برای صعود از مرحله گروهی تاکید کرد: بازی های مرحله گروهی مثل دانه های یک زنجیر به هم ربط دارند. هر نتیجه ای در صعود تیم ها به مرحله بعدی نقش مهمی دارد. شاید پرسپولیس مقابل شارجه ببازد ولی این به معنی پایان شانس برای صعود به مرحله بعدی نیست.

هافبک سرخپوشان درباره فشردگی بازی باشگاه های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا افزود: وقتی درباره این موضوع صحبت می کنیم دنبال توجیه هستیم و می گوییم غیرحرفه ای هستیم. فکر می کنم پرسپولیس با لیست فعلی بازیکنانی که در اختیار دارد باید در تمام این بازی ها موفق شود و نباید دنبال توجیه باشد. به نظرم نیمکت نشینان پرسپولیس با هنر سرمربی این تیم می توانند به نتیجه گیری پرسپولیس کمک کنند.

وی در خصوص انتقاد از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی تصریح کرد: من مخالف این موضوع هستم که کت تیم ملی برای اسکوچیچ بزرگ است. اسکوچیچ نسبت به گزینه های داخلی که مطرح شده بود خیلی بهتر است. البته که من هم مثل ایرانی ها دوست داشتم مربی نامدار و مطرح به جای اسکوچیچ انتخاب شود اما باید شرایط مالی و مشکلات انتقال ارز از داخل به خارج را نیز بررسی کرد.

آشوبی در پایان خاطرنشان کرد: اسکوچیچ قطعا توان ایجاد همبستگی در رختکن تیم ملی را دارد. کارنامه مربیگری او درخشان است و از پس بازیکنان تیم ملی بر می‌آید.

کد خبر 4854076 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: فرزاد آشوبی تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا دربی لیگ برتر فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانی فوتبال آسیا والیبال لیگ برتر والیبال کشتی آزاد تیم فوتبال الشرطه عراق کاراته مقابل الدحیل مقابل شارجه گل محمدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد

به گزارش همشهری آنلاین محمود کلهر با اشاره به اینکه پرسپولیس مقابل سپاهان فرصت صدنشینی را از دست داد درباره نقش مربیان در رسیدن به موفقیت صحبت می‌کند: مربیان حرفه‌ای زمانی موفق می‌شوند که تیم‌شان را از حاشیه بیرون بیاورند و البته تابع بازیکن، مدیر و سایر موارد نباشند. نمونه این مسئله هم به بازی بیشتر بازیکنان در دیدار جام حذفی بازمی‌گشت در حالی که نیاز نبود همه بازیکنان بازی کنند؛ بیرون کشیدن ترابی در دقیقه ۶۰ باعث شد تا بازی سپاهان را خیلی حساس کنیم در حالی که یک مربی باید اقتدارش را در بحران‌ها نشان دهد و فقط به بازی پیش رو نگاه کند.

در بازی مقابل تیم اراک سرنوشت بازی در دستان پرسپولیس بود به همین دلیل مربی تیم برنده نباید باعث شود شرایط تیمش بهم بخورد.

پیشکسوت پرسپولیس البته در ادامه از اوسمار حمایت کرده و می‌گوید: به نظرم اوسمار مربی خوب و فهمیده‌ای است و باز هم باید از او حمایت کرد. در زمان یحیی تیم پرسپولیس با کاستی‌هایی در چند منطقه مواجه بود اما با جذب بازیکنانی مانند عیسی، حسن و اورونوف ضعف‌ها به نقطه قوت تبدیل شدند که این یک مزیت بزرگ است. البته با وجود این اوسمار باید جدی‌تر، محکم‌تر و در مهره‌چینی بهتر و قوی‌تر کار کند تا بتواند در نتیجه‌گیری باز هم موفقیت‌هایش را تکرار کند.

کلهر در رابطه با جنگ قهرمانی و رقابت شدیدی که بین پرسپولیس و استقلال وجود دارد، می‌گوید: من اصلاً این نکته را قبول ندارم که سرنوشت قهرمانی در دستان تیم صدرنشین است و قرعه‌اش هم بهتر از پرسپولیس است چون اتفاقاً استرس استقلال را بیشتر از پرسپولیس می‌دانم؛ چه بسا که نگه داشتن صدر دشوارتر است.

کد خبر 849537 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط!
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم