Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، پژمان صالحی‌فر، مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه به کاهش ذخایر خونی این استان، اشاره کرد و افزود: نیاز فوری به خون داریم، پلاکت از همه فرآورده‌ها در ارجحیت است.

وی گفت: در حال حاضر به همه گروه‌های‌خونی به شدت نیاز داریم، ذخیره همه گروه‌های‌خونی استان به شدت کاهش یافته و نیاز است از سوی شهروندان تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه بیان کرد: با توجه به شرایط جوی و برودت هوا، سرماخوردگی و مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها، میزان مراجعه به مراکز انتقال‌خون به طور چشمگیری کاهش یافته در نتیجه ذخایر خونی در مراکز انتقال‌خون نیز کم شده است.

صالحی‌فر اظهار کرد: خیلی از بیمارها ادامه حیاتشان بستگی به همت مردم نوعدوست دارد، دوباره تاکید می‌کنم نیاز شدید به خون داریم.

وی گفت: پایگاه‌های انتقال‌خون آماده دریافت خون‌های اهدایی هستند، پایگاه انتقال خون استان واقع در شهر کرمانشاه همه روزهای هفته به جزء جمعه‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۸:۳۰ دقیقه آماده خون‌گیری از داوطلبان است.

صالحی‌فر تصریح کرد: امروز چهارشنبه ۳۰ بهمن واحد سیار خون‌گیری این اداره‌ کل در شهرستان سنقروکلیایی مستقر هستند.

وی از مردم سنقروکلیای خواست، برای اهدای‌خون به پایگاه هلال احمر این شهرستان مراجعه و خون و پلاسمای مورد نیاز بیماران را اهدا کنند.

کد خبر 485291 برچسب‌ها استان کرمانشاه سازمان انتقال خون ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کرمانشاه سازمان انتقال خون ایران انتقال خون استان استان کرمانشاه گروه های خونی صالحی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر کل انتقال خون استان با اشاره به اینکه انتقال خون یزد به لحاظ خدمت رسانی، فنی و تخصصی و علمی جزو استان‌های برتر کشور است تصریح داشت: استان یزد در زمینه‌ی اهدای خون مستمر جزو برترین‌های کشور و در پوشش اهدای خون جزو استان‌های نسبتاً خوب در بین دیگر استان‌ها هست.
دکتر سیدمحمدرضا آقائی میبدی در این نشست از سازمان انتقال خون به عنوان یک سازمان حیاتی در جامعه یاد کرد و گفت: سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد و تنها ارگان تامین کننده خون و فرآورده‌های آن سازمان انتقال خون می‌باشد.
وی تحول، تعالی و تکامل در خدمت، دانش و پژوهش، اجتماعی کردن انتقال خون و دسترسی آسان برای همه جهت اهدای خون را سه هدف مهم در انتقال خون استان ذکر کرد.
 مدیر کل انتقال خون استان با بیان این که هم اکنون هیچ بیماری در استان یزد معظل خون نمی‌ماند و این حاصل سال‌ها تلاش همکاران در این اداره کل است، ابراز کرد: البته تلاش داریم با ایجاد پایگاه‌های سیار، برای هر کسی و در هر جایی امکان اهدای خون را فراهم کنیم و در این رابطه سامانه سیار اهدای خون در استان به بهره برداری رسیده است و ما می‌توانیم این شرایط را تسهیل‌تر کنیم.
وی به اقدامات اجتماعی و فرهنگی در راستای ترویج بیشتر اهدای خون در حوزه جوانان و بانوان نیز اشاره و از آن جمله به راه اندازی پویش‌های نذر خوشبختی، اهدای خون خانواده، ورزشکاران و جوانان، نبض حیات و مواردی از این دست خبر داد.

دیگر خبرها

  • این دارو‌ها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • مراقب باشید/ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
  • خدمات ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است