Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@17:20:50 GMT

المپیک توکیو لغو می‌شود یا به شهر دیگری می‌رود؟

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۹۶۹۹

به نقل از رویترز، شوان بایلی کاندیدای شهرداری لندن اعلام کرد در صورتی که قرار باشد بازی‌های المپیک توکیو به شهر دیگری منتقل شود، لندن این آمادگی را دارد تا بازی‌ها را برگزار کند.

به گزارش تابناک ورزشی، شیوع ویروس کرونا باعث کشته شدن 2 هزار نفر در چین و بیش از 74 هزار نفر در جهان به آن مبتلا شده‌اند که همین موضوع تغییراتی را در رویدادهای مختلف در آسیا به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک توکیو یک کارگروهی را برای همکاری با سازمان‌های بهداشتی جهانی و پاسخگویی به این مشکلات تشکیل داده در حالی که کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرده به گفته سازمان بهداشت جهانی هیچ موردی برای لغو یا تعویق بازی‌ها وجود ندارد.

در ژاپن صدها نفر به این ویروس آلوده شده‌اند که کشته شدن 2 مورد در یوکوهاما تاکید شده است به همین دلیل این نگرانی وجود دارد که ممکن است این رویداد جهانی بزرگ برگزار نشود. لندن که میزبانی بازی‌های المپیک 2012 را برعهده داشت حالا اعلام کرد در صورتی که لازم باشد می‌تواند بازی‌های 2020 را هم برگزار کند.

بایلی در این خصوص در توییتر خود نوشت: ما زیرساخت‌ها و تجربه این بازی‌ها را داریم. به خاطر شیوع ویروس کرونا، ممکن است دنیا به عمل ما نیاز داشته باشد. لندن می‌تواند در المپیک 2020 میزبان باشد. اظهارات وی باعث شده تا رسانه‌های ژاپنی آن را بازنشر کنند.

کاربران مختلف نیز به این صحبت‌های نامزد شهرداری لندن واکنش نشان داده‌اند. یکی از کاربران در این خصوص پاسخ داده است: چطور جرات می‌کنی؟ ژاپن را از المپیک محروم نکنید. یکی دیگر از کاربران هم نوشته لندن می‌تواند گزینه خوبی برای پشتیبانی باشد. کمیته برگزاری بازی‌های المپیک 2020 توکیو هنوز به این صحبت‌ها واکنشی نشان نداده و آنها به دنبال پیدا کردن راه‌های ضروری برای مقابله با مشکل هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیام مردم تبریز کرونا در ایران انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال رامین پرچمی انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تابناک ورزشی ویروس کرونا کرونا المپیک توکیو لغو المپیک قیام مردم تبریز کرونا در ایران انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال رامین پرچمی انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بازی های المپیک بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست

به گزارش خبرنگار مهر، موریس پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران در جمع خبرنگاران در مورد شرایط تیم ملی گفت: فرصت خیلی خوب است و تمرینات ما واقعی شروع شده است. همه بازیکنان را در اختیار داریم و با همه توان و انگیزه تلاش می‌کنیم تا به هدف برسیم. از نطر آمادگی بازیکنان شرایط متفاوتی دارند.

وی گفت: بعضی از بازیکنان تازه به جمع ما اضافه شدند و بازی واقعی والیبال ۶ در ۶ را نداریم. فعلا شرایط بازی را نداریم اما کم کم به آن می‌رسیم. در حال حاضر از روند بازیکنان و شرایطشان راضی هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که صعود به المپیک رویاپردازی نیست، گفت: قطعا یک واقعیت‌هایی وجود دارد و ما می‌دانیم تیم‌های رقیبان در رنکینگ چه جایگاهی دارند ولی می‌دانیم که رویا نیست. نهایتا می‌گوییم عملکردمان جوری بوده که از آن راضی هستیم.

وی تاکید کرد: واقعا می‌توانم بگویم یک راهکار جادویی نیست که همه چیز را حل کنیم. نقش ما القای اعتماد به نفس است تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در مورد حضور بازیکنان جوانان عنوان کرد: قطعا اگر از بازیکنان جوان دعوت کردیم به دنبال فرمالیته نبودیم ما به پویایی و انرژی آن ها لازم داشتیم. حضورشان در تیم ملی به این معنی است که پتانسیل دارند.

پائز در مورد برگزاری بازی‌ دوستانه قبل از لیگ ملت‌ها خاطرنشان کرد: ما در پروسه آماده سازی از برنامه ها عقب هستیم. خیلی از تیمها بازی دوستانه را بستند و چون از قبل برنامه ریزی کردند حاضر به بازی دوستانه نیستند. با برزیل صحبت کردیم و قرار است دو بازی داشته باشیم اما با تیم الف برزیل نیست. احتمالا با تیم جوانان آنها دو بازی دوستانه خواهیم داشت.

کد خبر 6099398

دیگر خبرها

  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • مشعل المپیک پاریس فردا با استقبال 150 هزار نفر وارد بندر مارسی می‌شود
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • خداحافظی احساسی ستاره‌ای ۳۹ ساله با آبی‌های لندن؛ سیلوا چرا ۴ سال در چلسی ماند؟
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد