Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه کرمان با اشاره اینکه وصیت‌نامه شهید سلیمانی محور حرکت را برای همه روشن کرده است گفت: جناح‌های سیاسی مراقب باشند در اختلافات خط قرمزها را رد نکنند. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان که در مصلی بزرگ امام علی(ع) برگزار شد با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوی اللهی اظهار داشت: تمام ادب و آداب نماز صرفا در رعایت واجبات ادا نمی‌شود و بخشی از آن مربوط به مستحبات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گاهی اوقات بعضی از اذکاری که در نماز به زبان می‌آوریم بسیار مهم هستند و نگفتن آن‌ها باعث قبول نشدن نماز انسان می‌شود گفت: حضور قلب در نماز بسیار مهم است که روح نماز را شکل می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با تاکید بر اینکه حضور قلب انسان را موحد می‌کند افزود: این مسئله باعث می‌شود که آدم اجزای دیگر نماز را به خوبی ادا کند.

وی با اشاره به مواردی که باعث قبولی نماز می‌شود گفت: این نماز باعث می‌شود انسان ساخته شده و باید به این نکته توجه داشته باشیم که نماز بهشتی سرشار از حضور قلب بوده و با ادب و به جماعت خوانده شود.

تازه‌ترین اخبار انتخابات استان کرمان| تجلی ارادت و اقتدار مردم در گلزار شهدای کرمان ‌ / تاکید امام جمعه کرمان بر انتخاب افراد اصلح ‌+ تصاویرامام جمعه کرمان: دغدغه‌های شهید سلیمانی در وصیت‌نامه ‌منعکس شده استامام جمعه کرمان: افرادی با روحیه سپهبد سلیمانی را راهی مجلس کنید

علیدادی‌سلیمانی در خطبه دوم نماز جمعه امروز شهر کرمان با تسلیت شهادت امام علی نقی(ع) و شهادت شهدای غدیر کرمان که سالروز شهادت آنها را پشت سر گذاشتیم اظهار داشت: روز مهندس را در پیشرو داریم که این روز را به جامعه مهندسی تبریک می‌گویم.

‌وی با بیان اینکه ما در شعارهایی که می‌دهیم به صورت علنی موضع خود را روشن می‌کنیم افزود: امروز که انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است معرفت نکته مهمی است که در این انتخابات باید به آن توجه شود.

امام جمعه کرمان با عنوان اینکه یک بعد از معرفت زمان‌شناسی و بعد دیگر آن میدان‌شناسی است افزود: معرفت یعنی بدانیم در کدام جبهه و در چه زمانی عملیات کنیم.

‌وی با بیان اینکه ملت با معرفت حرکت در خط مقام معظم رهبری را می‌دانند و می‌دانند چه زمانی تهدیدات را به فرصت تبدیل کنند گفت: وصیت‌نامه سردار سلیمانی به خوبی ویژگی‌ها و محورها را برای مسلمانان بیان و راه را روشن کرده است.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه در تمام وصیت‌نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افق دید را می‌توان مشاهده کرد افزود: وحدت محور دیگری است که باید به آن توجه شود.

‌وی با بیان اینکه نسل جوان با توجه و دقت بسیار زیاد وصیت‌نامه شهید سلیمانی را بخوانند و به آن عمل کند گفت: باید بدانیم در جناح‌های سیاسی تا کجا می‌توانیم به اختلافات بپردازیم و بدانیم خط قرمزها را نباید رد کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه پرچم از دست هرشهیدی به زمین افتد به سرعت شهیدی دیگر جای آن را پر کرده و کاروان شهدا شوری در دل مردم به پا می‌کنند گفت: در تشیع پیکر شهید سلیمانی شاهد شور و خروش عجیب مردم بودیم و امیدواریم مردم در انتخابات امروز افراد اصلح را انتخاب کنند.

انتهای پیام/514/ ع

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه کرمان شهید سلیمانی وصیت نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ماموستا رستمی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار داشت: کارگران در توسعه کشور جایگاه ویژه‌ای دارند و رسیدگی به دغدغه‌های آنان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: توسعه کشور در سایه امنیت وایجاد اشتغال قابل تحقق است که دولت سیزدهم در این مسیر گام برداشته است.

امام جمعه سنندج در ادامه بر لزوم همکاری مردم با مسئولان برای تحقق شعار رهبری تاکید کرد.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه‌ها جنایات رژیم سفاک صهیونیستی را محکوم و یادآور شد: بی تفاوتی مجامع بین المللی در برابر شهادت ۳۴ هزار و ۱۸۳ انسان مظلوم و ویرانی منازل و مساجد و بیمارستان‌ها، نابخشودنی است.

تبریک روز سنه و آغاز هفته معلم به تلاشگران عرصه علم و دانش و لزوم رعایت رعایت حجاب اسلامی، از دیگر مواردی بود که امام جمعه سنندج به آن پرداخت.

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • عکسی از سیدحسین خمینی در هنگام نماز بر پیکر مادرش
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • نماز جمعه سنندج