Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی فاطمی مدیرکل ثبت احوال خوزستان گفت: ادارات ۳۲گانه ثبت احوال استان آمادگی دارند تا ساعت ۲۰ امشب برای تحویل شناسنامه‌های شهروندانی که تا پایان بهمن درخواست تعویض و یا المثنی داده بودند، خدمات‌رسانی کنند.

او افزود: شهروندانی که شناسنامه آن‌ها مفقود و یا دچار فرسودگی شده، در صورتی که تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه درخواست صدور شناسنامه جدید داده‌اند می‌توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال در شهرستان‌ها و بخش‌های استان نسبت به دریافت شناسنامه خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمی بیان داشت: تقاضا‌های مربوط به بعد از این تاریخ مشمول صدور شناسنامه فوری نمی‌شود.

مدیرکل ثبت احوال استان خوزستان با بیان اینکه پیش از این صدور شناسنامه‌های جدید ویژه شهروندان از طریق رسانه‌ها به صورت سراسری اطلاع‌رسانی شده بود، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با داشتن شناسنامه و کد ملی خود به شعب اخذ رای مراجعه کنند و صرفا داشتن کارت ملی الزامی نیست.

فرایند رای گیری این دوره از انتخابات مجلس در استان از ساعت هشت صبح امروز جمعه در ۱۸ حوزه انتخابیه اصلی و ۱۴ حوزه انتخابیه فرعی آغاز شده است.

۳۱۰ نفر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان هستند.

۳ هزار و ۱۴۱ شعبه اخذ رای در خوزستان پیش بینی شده که از این تعداد ۲ هزار و ۲۵۱ شعبه ثابت و ۸۹۰ شعبه به صورت شعب سیار هستند.

تعداد واجدان شرایط رای دادن در خوزستان ۳ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۲۳۸ نفر است که از این تعداد یک میلیون و ۷۸۹ هزار و ۸۵۵ نفر مرد و یک میلیون و ۷۷۲ هزار و ۳۸۳ نفر زن هستند.

خوزستان ۱۸کرسی نمایندگی مجلس رادراختیار دارد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اداره ثبت احوال صدور شناسنامه انتخابات 98 ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مقابل پیکان در جام حذفی به میدان رفت که دو بازیکن عراقی این تیم همچون دیدار گذشته در ترکیب نارنجی‌پوشان غایب هستند.

منتظر محمد از 10 روز پیش برای حضور در اردوی تیم زیر 23 ساله عراق به کشورش رفت و همچون دیدار گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر در بازی امروز با پیکان هم غایب بود.

علی عدنان مدافع باتجربه عراقی نیز به دلیل محرومیت از بازی با فولاد خوزستان چند روزی ایران را ترک کرد و حالا در لیست بازی با پیکان در حذفی هم حضور ندارد. این مدافع عراقی ظاهرا هنوز به ایران برنگشته و به همین خاطر در لیست نفرات مس رفسنجان حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • شناسنامه‌دار شدن۳۰ درصد باغات جویبار
  • اصلاح سند سد «دز» در راستای حفظ حقوق بیت‌المال
  • تحویل اسناد مالکیت حدنگاری ۵ تالاب و بزرگترین موقوفه کشور