Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر با برد آبادانی‌ها به پایان رسید. تاریخ انتشار: 17:25 - 09 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۱۰۸۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ادامه دیدار‌های هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های سایپا و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه شهید دستگردی تهران به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود صنعت نفت به پایان رسید تا پس از جدایی دراگان اسکووچیچ این نخست پیروزی صنعت نفتی آهنم در دیداری خارج از خانه باشد. 

گل‌ها: میلاد جهانی (۳۲) و طالب ریکانی (۵۹) برای صنعت نفت و محمدرضا سلیمانی (۵۸ - پنالتی) برای سایپا.

قضاوت این بازی برعهده رضا عادل بود.

با ثبت این نتیجه صنعت نفت ۳۳ امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت و سایپا هم ۱۹ امتیازی باقی ماند.

دو تیم در این بازی با ترکیب زیر به میدان رفتند:

ترکیب سایپا: محمدحسین اکبرمنادی، خالد شفیعی، آرمین سهرابیان، سعید محمدفرد (۴۶ - مهیار جباری)، سید ابوالفضل جلالی، روزبه شاه‌علی‌دوست، سعید غلامعلی‌بیگی (۴۶ - آرمان رمضانی)، فرشاد هاشمی، حسین کامیاب (۵۹ - معین عباسیان)، امیرحسین حسین‌زاده، محمدرضا سلیمانی.

ترکیب صنعت نفت: ناصر سالاری، محمد اهل‌شاخه، سید محمد قریشی، عبدالله ناصری، حسین ساکی، مصطفی احمدی، جعفر سلمانی، طالب ریکانی (۷۵ - بختیار رحمانی)، میلاد جهانی (۶۷ - مهدی مومنی)، مهدی حنفی، عیسی آل‌کثیر (۸۴ - رضا جبیره).

بیشتر بخوانید: اعلام زمان نشست خبری صادقی و سراج

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال صنعت نفت آبادان سایپا صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن گفت: بهترین عملکرد را باید در هر بازی داشته باشیم بعدش هر اتفاقی که بیفتد تقدیر ماست.

به گزارش مشرق، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال، در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: هیچ بازی‌ای تا پایان فصل برای ما راحت نیست. پنج بازی داریم و باید با تمام تمرکز، تلاشمان را بکنیم تا به موفقیت برسیم. می‌دانیم کجای بازی هستیم و چه می‌خواهیم تا شرایط را کنترل کنیم و به پیروزی برسیم.

او ادامه داد: بازیکنان از اهمیت بازی باخبر هستند و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا فردا به پیروزی برسیم. به بازیکنان هم گفتم، بهترین عملکرد را باید در هر بازی داشته باشیم بعدش هر اتفاقی که بیفتد تقدیر ماست.

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم ملی والیبال کامل شد/ لژیونرها آمدند
  • نکونام: ما همه تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • نکونام: تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • خشن‌ترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)
  • جنگ برای حضور در سوپرکاپ؛ ترکیب احتمالی اشتوتگارت و بایرن مونیخ
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا