Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فلاح میری گفت: دستگاه قضایی گیلان باورود به موضوع صادرات اقلام بهداشتی، از خروج مقادیر زیادی لوازم بیمارستانی شامل ماسک و مواد ضدعفونی از بندر کاسپین جلوگیری به عمل آورد. تاریخ انتشار: 13:15 - 12 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۲۱۲۳ به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از سرکشی و بازرسی مستمر تیم‌های ویژه دادستانی از بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های سطح استان خبر داد و گفت: اغلب مراکز درمانی دولتی و خصوصی با حداکثر توان و ظرفیت در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فلاح میری ضمن تقدیر از تلاش مجاهدانه پزشکان، پرستاران و همه کادر درمانی برای مقابله با ویروس کرونا، با بیان اینکه دستگاه قضایی بدون وقفه برای کمک به تامین اقلام بهداشتی موردنیاز مراکز درمانی در تلاش است، افزود: با ورود دستگاه قضایی به موضوع صادرات اقلام بهداشتی، روز گذشته از خروج مقادیر زیادی لوازم بیمارستانی شامل ماسک و مواد ضدعفونی از بندر کاسپین ممانعت به عمل آمد.
فلاح میری در ادامه افزود: اگرچه مجوز صادرات این اقلام از طرق قانونی صادر شده بود، اما با توجه به نیاز مبرم استان، طی هماهنگی‌های به عمل آمده تمام این محموله در مراکز درمانی گیلان توزیع خواهد شد.
دادستان مرکز استان گیلان همچنین از رفع مشکل مالی یکی از واحد‌های تولیدی مواد ضدعفونی در استان در روز جاری خبر داد و گفت: طی نشست مشترک با مدیران این واحد تولیدی و یکی از بانک‌های استان در محل کارخانه، روند پرداخت منابع مالی موردنیاز برای ادامه روند تولید در این واحد تسهیل شد.   بیشتر بخوانید:  کشف ۲۲ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک و ۹ هزار پد بهداشتی احتکار شده از یک کارخانه تولیدی / بازرسی از بیش از ۱۰۰ واحد صنفی، داروخانه و انبار

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان کرونا مواد ضدعفونی فلاح میری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد

 فریبرز راشدی  اظهار کرد: در ششمین روز از هفته سلامت و در راستای اجرای طرح تشدید کنترل بهداشتی واحدهای عرضه کننده مواد غذایی ، یک انبار زیرزمینی که مملو از مواد غذایی تاریخ گذشته بود کشف شد.

وی ادامه داد: اقلام غذایی کشف شده در این انبار شامل انواع آبمیوه و آبلیمو به وزن تقریبی سه تن است که چهار تا پنج ماه از تاریخ انقضای آنها گذشته بود.

رئیس مرکز بهداشت زاهدان تصریح کرد: این مرکز بهداشت، سلامت شهروندان را خط قرمز خود دانسته و با متصدیان متخلف از مقررات بهداشتی برخورد قانونی خواهد کرد.

وی افزود: در روز جاری نزدیک به ۱۹ تن مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی غیر قابل توزیع معدوم شد.

راشدی بیان کرد: این میزان مواد غیرقابل مصرف توسط بازرسان بهداشت محیط از انبارها و مراکز تهیه و توزیع سطح شهر زاهدان جمع آوری شده است.

وی تاکید کرد: پس از انجام مراحل قانونی و کسب مجوزهای لازم در محل سایت زباله شهرداری زاهدان و با حضور نماینده قوه قضائیه معدوم شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر