Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@01:51:39 GMT

یک ایرانی، داور یکی از بزرگترین مسابقات معماری جهان شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۶۵۳۷

یک ایرانی، داور یکی از بزرگترین مسابقات معماری جهان شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقه بین‌المللی اینسپایرلی، یکی از موفق‌ترین مسابقات برای حمایت از استعدادهای جوان در رشته معماری و طراحی است.

این مسابقه، ‎نخستین بار در شهر پراگ و در سال ۲۰۱۵ برای معماران و طراحان جوان‌تر از ۳۵ سال برگزار شد و از سال ۲۰۱۷ با تغییر رویکرد، جوایز خود را تنها به دانشجویان این رشته اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر شرکت کننده می‌تواند با بارگذاری یک تا سه عکس از طرح‌های خود در پروفایل شخصی‌‎اش در مسابقه شرکت کند و منتظر نظرات، آرای مردمی و نتیجه داوری هیئت داوران مسابقه باشد.

مجموعه اینسپایرلی به عنوان اولین شبکه اجتماعی معماران و طراحان جهان، فضایی برای اشتراک گذاری رایگان، ارائه طرح‌ها و همچنین ارتباط مستقیم با معماران، طراحان و تیم‌های اجرایی مشغول در سراسر دنیا را فراهم آورده و علاوه بر این در تلاش است تا استعدادهای جهان را بیاید و دانش آنها را افزایش دهد.

هیئت داوران این مسابقه را معماران و طراحان برجسته شهری از ۶۷ کشور مختلف جهان تشکیل می‌دهند که پس از در نظر گرفتن آرای مردمی، برندگان مسابقه بین المللی اینسپایرلی را انتخاب و معرفی می‌کنند.

امسال در مسابقه سال ۲۰۲۰، نیما کیوانی معمار ایرانی که خود در سال ۲۰۱۶، یکی از برندگان این مسابقه بوده، به عنوان یکی از اعضای اصلی هیئت داوران این رویداد بزرگ جهانی در حوزه معماری انتخاب شده است.

کد خبر 4868840 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر پراگ مهر ویروس کرونا گردشگری کتاب و کتابخوانی رایزنی فرهنگی ترجمه ادبیات بازار نشر نمایشگاه کتاب تهران ادبیات جهان نشر مرکز انتشارات سروش میراث فرهنگی آلمان نشر نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۶۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مسابقه نمادین چوگان در میدان نقش جهان اصفهان

(تصاویر) مسابقه نمادین چوگان در میدان نقش جهان اصفهان

دیگر خبرها

  • طراحی پروژه تنیاتاون، شهرکی شناسنامه دار در سلمان شهر توسط پلتفرم طرح تو طرح
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • (تصاویر) مسابقه نمادین چوگان در میدان نقش جهان اصفهان
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور