Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@07:03:43 GMT

لغو مرخصی مدیران دستگاه اجرایی تا پایان فروردین‌ماه

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۱۵۶۵

لغو مرخصی مدیران دستگاه اجرایی تا پایان فروردین‌ماه

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری از لغو تمامی مرخصی‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان تا پایان فروردین‌ماه خبر داد و گفت: مدیران در صورت ضرورت برای درخواست مرخصی باید با هماهنگی نسبت به انتخاب جانشین اقدام کنند.

اقبال عباسی ۱۴ اسفندماه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری در خصوص کنترل مبادی ورودی و خروجی استان، اظهار کرد: اختیارات لازم به فرمانداران شهرستان‌ها داده شده است تا در صورت لزوم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی نسبت به این موضوع اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به ساعات آغاز به کار ادارات در این ایام، افزود: در حال حاضر ساعات آغاز به کار ادارات ساعت ۹ صبح است در صورت نیاز به تغییر این ساعت در جلسات آینده ستاد پیشگیری از کرونا ویروس تصمیم‌گیری و به ادارات ابلاغ می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برپایی کمپ‌های گردشکری، اسکان موقت مسافران، برپایی چادرها در پارک‌ها ممنوع است و هتل‌ها و مسافرخانه‌ها نیز باید با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی اقدام به پذیرش مسافران کنند.

عباسی از لغو تمامی مرخصی‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری تا پایان فروردین‌ماه خبر و توضیح داد: مدیران در صورت ضرورت برای درخواست مرخصی باید با هماهنگی نسبت به انتخاب جانشین اقدام کنند، این تصمیم برای شرایط بحرانی آینده در نظر گرفته شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر تأمین و ذخیره‌سازی اقلام خوراکی و بهداشتی مردم، گفت: باید تمامی پیش‌بینی‌های لازم برای این موضوع صورت بگیرد تا در آینده و در هر شرایطی با مشکل تأمین اقلام اولیه مواجه نشویم.

وی یادآور شد: تمامی کتابخانه‌ها، مدارس، کلاس‌های آموزشی، سالن‌های ورزشی، سالن‌های مطالعه خصوصی و تمامی مکان‌هایی که امکان تجمع افراد وجود دارد تا اطلاع ثانوی تعطیل است و با متخلفان برخورد می‌شود.

عباسی با اشاره به شناسایی هرچه سریعتر انبارهای احتکاری در سطح چهارمحال و بختیاری، تأکید کرد: با محکتران اقلام بهداشتی با شدت برخورد شود و اقلام احتکاری در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و شبکه توزیع قرار بگیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص کمبود ماسک و برخی از اقلام بهداشتی در سطح بازار، توضیح داد: در حال حاضر در شرایط خاصی قرار داریم، بنابراین اولویت ما اختصاص این اقلام به کادر درمانی و پزشکی است، همچنین نیاز است سازمان صمت، تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های بازرسی نسبت به تشدید نظارت و بازرسی از مراکز عرضه اقلام دارویی و بهداشتی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر امن‌ترین مکان برای افراد خانه است، عنوان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود حتی‌الامکان تا  ۱۰ روز آینده در خانه بمانند و از تردد در مکان‌های عمومی و مجتمع‌های تجاری خودداری کنند.

عباسی در پایان با تأکید بر حفظ آرامش در جامعه، توصیه کرد: نباید اجازه دهیم نگرانی به جامعه منتقل شود، ایثار و فداکاری در شرایط فعلی معنا پیدا می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری کروناویروس پیشگیری استاندار چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: حاج عبدالعلی ملکپور پدر شهید محمد ملکپور به لقا الله پیوست.

وی افزود: مراسم تشیع و خاکسپاری وی امروز شنبه ۸ اردیبهشت در آرامستان شهر نقنه برگزار شد.

بیشتر بخوانید

تشییع و خاکسپاری ۸ شهید گمنام در چهارمحال و بختیاری

گفتنی است: محمد ملکپور یکــم بهمن،۱۳۳۷ در شهرستان بروجن به دنیا آمد. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و سال ۱۳۵۹ ازدواج و صاحب یک دختر شد. به عنوان پاســدار در جبهه حضور یافت و نهم شهریور،۱۳۶۰ با سمت مســئول آموزش در بستان بر اثر اصابت گلوله به ســر، شهید شد. مزار او در گلستان شهدای شهر نقنه زادگاهش قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز