Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، اسکندری سرپرست آموزش و پرورش الیگودرز ایده اولیه این کار را توسط کارشناسی سلامت اداره و طرح در کارگروه مربوطه خواند و گفت: با حمایت‌های انجام گرفته در تهیه پارچه و لوازم مخصوص تولید ماسک، این همت و تلاش از یک هفته گذشته توسط دبیران خیاطی هنرستان حضرت خدیجه کبری و در ادامه توسط دبیران و هنرآموزان هنرستان کوثر الیگودرز آغاز شده و تاکنون نزدیک به ۴ هزار ماسک تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندری اقدام خداپسندانه فرهنگیان دو هنرستان و عوامل پشتیبان در این رابطه را در عرضه رایگان ماسک‌ها به مردم برشمرد و افزود: توزیع رایگان این تعداد ماسک تاکنون به مراکز بهداشتی و بیمارستان‌های امام جعفر صادق (ع)، بیمارستان شهید ولیان، مدارس شهرستان، مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و همچنین به افراد داوطلب در پاکیزه کردن معابر شهری انجام گرفته است.

او  در پایان با تقدیر از کلیه عوامل اجرایی در اجرایی این طرح از جمله کارشناسی سلامت اداره، کارشناسی فنی و حرفه ای، کلینیک دندانپزشکی غدیر، حوزه معاونت پشتیبانی و همچنین فرهنگیان این دو هنرستان گفت: بعد از اجرای موفق تولید ماسک و اعتماد مسئولان بهداشتی شهرستان هم اکنون تولید لباس گان بیمارستانی نیز با اعتماد به قشر متعهد فرهنگی در هنرستان‌های مذکور در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود

فرماندار شهرستان تبریز گفت: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ همزمان با آغاز هفته کارگر از چندین واحد تولیدی شهرستان تبریز بازدید کرد.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید اظهار کرد: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

فرماندار شهرستان تبریز ضمن تبریک هفته کارگر به کارگران این مجموعه عنوان کرد: ارتقای کمیت و کیفیت محصولات تولیدی، بهره گرفتن از علم و تجربه اندوزی، برخورداری از دانش فنی و نیروی متخصص متناسب با ورود فناوری‌های جدید، داشتن خلاقیت، شناخت از بازارهای جدید و سیاست‌های ورود به آن‌ها و توجه به سلیقه مشتری، لازمه دستیابی به موفقیت بیشتر در عرصه توسعه فعالیت‌های اقتصادی است.

فاتح در ادامه به بررسی مسائل و مشکلات موجود در این کارخانه پرداخت و در راستای حل و رفع مشکلات موجود دستورات لازم را ابلاغ کرد.

کد خبر 748801

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد