Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@03:06:11 GMT

لزوم رعایت بهداشت از سوی مردم

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۰۹۲۷

لزوم رعایت بهداشت از سوی مردم

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید اکبر موسوی امام جمعه محترم شهرستان اندیکا با صدور پیامی ، خواستار توجه جدی عموم مردم به رعایت نکات بهداشتی شد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین موسوی به شرح ذیل است:  

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ »

عَلَيْكُمْ‌ بِالدُّعَاءِ فَإِنَّهُ شِفَاءٌ مِنْ كُلِّ دَاءٍ بر شما باد به دعا کردن زیرا شفاء از هر بیماری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم شریف و نجیب شهرستان اندیکا

ضمن عرض ارادت خالصانه و سلام به پیشگاه شما مردم ولایتمدار و آرزوی صحت و سلامتی برای تک تک شما بزرگواران،بعد از کسب اطلاع از شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیکا در خصوص مثبت شدن تست یکی از همشهریان عزیز که مشکوک به بیماری کرونا بوده است،ضمن طلب شفای عاجل برای ایشان،لازم دیدم نکاتی را مجدداً محضر شریف شما مردم عزیز و مسئولان محترم معروض بدارم.

در ابتداء توصیه اینحقیر بهره مندی از ظرفیت عظیمِ معنوی ِ ماه رجب از طریق عمل به اعمال این ماه،اعم از نمازها،روزه ها و دعاهای وارده است. از جمله خواندن دعای هفتم صحیفه سجادیه و نماز جعفر طیار،که توصیه رهبر فرزانه انقلاب هم بوده است. ان شاءالله که ثمرات دعای شما خوبان دفع بلا از امت اسلامی و شفای همه مریضان خواهد بود.

مطلب بعد، توجه نکردن به شایعات و حفظ آرامش و رعایت تمامی نکات بهداشتی اعم از شستن دست ها و غیره است.

از سفرهای غیرضروری به شدت بپرهیزید، بهترین توصیه برای پیشگیری از این ویروس منحوس که به شدت به آن تأکید شده است، ماندن در منزل می باشد. با همه مسئولین،خصوصا مسئولین خدوم شبکه بهداشت و درمان شهرستان، همکاری لازم را داشته باشید. همین جا لازم است بازهم از خدمات و پیگیری همه پزشکان و پرستاران و کادر درمانگاه ها و مجموعه پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیکا صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

اما نکاتی که مسئولین عزیز باید به طور جدی تر مدنظر داشته باشند: تشکیل یک قرارگاهی فعال و عملیاتی،همراه با جلسات روزانه و رصد و ارزیابی فعالیت های دستگاه های مرتبط، ضرورت توجه به ممنوعیت ورود گردشگران از چهار ورودی شهرستان،و ایجاد ایستگاه غربالگری به طور ۲۴ساعته که قبلاً هم مطرح شد، در سرکشی صورت گرفته هیچکدام از داروخانه ها ماسک و دستکش را نداشتند. در این خصوص دستگاه هایی مانند شبکه بهداشت،صنعت و معدن با جدیت موضوع را مدنظر داشته باشند، ضدعفونی کردن مناطق و معابر عمومی به صورت روزانه و مداوم ضرورتی است انکار ناپذیر، لغو تمامی اجتماعات،از جمله،نمازهای جمعه و جماعات،جشن های ملی و مذهبی و مجالس عروسی و فاتحه خوانی ها است.

در پایان باز هم تأکید می کنم مردم عزیز بدانند به همت شما و مسئولین محترم ان شاءالله ویروس کرونا را شکست خواهیم داد.

«اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍوَالِ
مُحَمَّدٍوَتَرَّحَّم عَلی عَجزِنا وَ اَغِثنا بِحَقِّهِم»

والسلام علیکم و رحمت الله

سید اکبر موسوی
امام جمعه شهرستان شهیدپروراندیکا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان اخبار سلامت شهرستان اندیکا شبکه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت:   به اطلاع هم استانی‌های عزیز ساکن در شهرستان‌های حاشیه رودخانه‌های دز و کارون شامل شهرستان‌های اندیمشک، دزفول، شوش، کرخه، شوشتر، اهواز، آبادان و خرمشهر می‌رساند، به توجه به ادامه بارش‌ها در بخش‌های بالادست سد دز و به منظور کنترل سیلاب‌های وارده به سد، تغییرات خروجی سد متناسب با شرایط ادامه داشته و جریان‌های بالا و نوسانات زیاد در رودخانه تداوم خواهد داشت.

مهدی عظیمی فر افزود: لذا از هم استانی‌های عزیز در مناطق ذکر شده تقاضا می‌شود از اسکان و یا نزدیک شدن در حاشیه رودخانه‌ها خصوصا رودخانه دز خودداری نموده و اقدامات لازم جهت جمع آوری پمپ‌های  کشاورزی و تجهیزات آسیب پذیر در حاشیه رودخانه‌های ذکر شده اقدام نمایند.

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • واقعا آب چاه بخوریم بهتر از آب‌معدنی است؟ | روغن‌های زیرو ترانس تاییده بهداشت دارند
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • گزارش تصویری سفر حجت الاسلام هدایی به شهرستان اندیکا
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم تجهیز امامزاده ابراهیم(ع) به سیستم اطفای حریق شبکه ای