Web Analytics Made Easy - Statcounter

استفاده از نکات بازاریابی مناسب می تواند به شما در افزایش فروش و جذب مشتری کمک زیادی کند. در اینجا 5 مورد از رسانه های چاپی که فروش شما را به طرز چشمگیری بهبود می‌بخشد ذکر میکنیم.

مقدار مطالب و محتوا با افزایش ویدئو و سایر رسانه های جدید دیجیتال، طی دو سال اخیر به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

بله، در اینکه محتوای دیجیتالی بسیار مهم است شکی نیست اما آیا واقعا میخواهید همه‌ی اقدامات بازاریابی خود را به صورت دیجیتالی انجام دهید؟ اگر پاسخ شما مثبت است بهتر است تجدید نظر کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه های چاپی هنوز هم یک رسانه فوق العاده قدرتمند برای بازاریابی هستند. داده‌ها نشان می‌دهند که این رسانه‌ها جایگاه بسیار مهمی در مارکتینگ پیدا کرده‌اند. در سال 2019 ، میزان جواب‌دهی رسانه‌های چاپی برای بازاریابی 190٪ افزایش یافته است که افزایش تعداد مشتری‌ها توسط این رسانه ها 43٪ بیشتر از سال 2018 بوده است.

اگر تصمیم خود را گرفته اید و قصد سفارش و چاپ کاتالوگ یا چاپ ست اداری یا چاپ فاکتور یا چاپ کارت ویزیت و ساک دستی کاغذی را دارید میتوانید به سایت چاپ و تبلیغات بهرنگ مراجعه کنید. شما میتوانید به صوردت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید و یا اگر نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد اقلام چاپی داشتید وارد هر بخش شده و ویدیوها و نمونه کارها و نظرات مشتریان قبلی را مشاهده کنید و اگر نیاز به مشاوره رایگان داشتید با پشتیبانی این سایت در ساعات اداری در تماس باشید.

اما چرا؟

قرنهاست که از بازاریابی چاپی استفاده می‌شود و همچنین می‌بینیم که این مدل بازاریابی در میان انقلاب دیجیتال مدرن هم وجود دارد، چرا این نوع بازاریابی نه تنها جایگاه خودش را از دست نداده بلکه جایگاه خود را تقویت هم کرده است؟

رسانه ی چاپی قابل لمس است. فرم فیزیکی یک بروشور، راهنما یا کاتالوگ غیرقابل نفوذ است و نسبت به قالب های دیجیتالی که بسیار موقت و قابل نفوذ هستند، و میتوان آن هارا دستکاری کرد، مطمئن‌تر هستند و ماندگاری طولانی‌تری دارند. اگر این طراحی مدرن باشد باعث نتیجه گیری بهتری می‌شود و می‌تواند رسانه‌های بسیار با کیفیتی را تولید کند طوری که وقتی آن ها به درب خانه‌ی شما پست می‌شوند به هیچ وجه نمیتوانید آن‌ها را رد کنید و حتما به آن ها نگاهی می‌اندازید.

بنابراین با توجه به این موضوع، اجازه دهید 5 قالب اصلی رسانه‌های چاپی را مرور کنیم که می‌توانید از همین امروز در استراتژی بازاریابی خود از آن‌ها استفاده کنید و نتیجه‌ی فوق العاده‌ای به دست آورید.

1. چاپ بروشور

بروشور یک قالب چاپ شده فوق العاده است و همیشه از آن استفاده شده و تا ابد ادامه خواهد داشت. آیا تاکنون هنگام مرتب کردن و یا گشتن کیف یا ساک دستی خود متوجه شده اید که تعدادی بروشور را جمع کرده اید؟ یا تا به حال متوجه شده اید که بروشوری که در یک نمایشگاه تجاری دریافت کرده اید ، اکنون روی میز شما یا اتاق کار شما است؟

بروشورها دارای قدرت خاصی هستند. دارای ترفندی هستند که باعث برجسته شدن آن می‌شود و علیرغم اینکه مردم همیشه دنبال گرفتن آن نیستند، این قدرت را دارند که به جای اینکه در سطل زباله انداخته شوند در میان مردم دست به دست شوند و در گردش باشند.

کلید چاپ بروشور یا تولید آن، مانند همه رسانه های چاپی، طراحی است. اگر می خواهید طراحی بروشور شما سطح بالاتر باشد، چرا از محتوای تصویری در بروشور خود استفاده نمی‌کنید؟

زمانی که در بروشور‌ها و دیگر رسانه های بازاریابی فقط از کلمات و متن ها استفاده میشد دیگر به پایان رسیده است. اکنون زمان آن رسیده است که بروشورهای براق و مدرن با قالب های جالب ، تصاویر و تایپوگرافی به سبک جدید طراحی کنیم.

اگر نیاز دارید درمورد انواع چاپ بروشور‌، مانند چاپ بروشور تک‌لتی یا چاپ بروشور 3لتی یا طراحی بروشور یا چاپ بروشور دیجیتال و افست درتیراژ بالا اطلاعات بیشتری کسب کنید یا قصد سفارش و چاپ بروشور تبلیغاتی را داشتید به آدرس ( https://behrangdesign.ir/brochure-print ) مراجعه کنید. میتوانید با کارشناسان هم در زمان‌های اداری صحبت کرده و از آنها برای سفارش بروشور خود مشاوره رایگان بگیرید.

داشتن همچین طراحی‌ای قطعا کمک بسیار زیادی به بازاریابی شما میکند و تضمین میکند که این کار را بیهوده انجام نداده اید. به عنوان مثال‌، اگر یک دعوت نامه تبلیغاتی یا نمایشگاه تجاری را دیر دریافت کردید و زمان کافی برای تبلیغات نداشتید میتوانید با استفاده از بروشور‌های با کیفیت خود جایگاه غرفه خود را در آن نمایشگاه حفظ کنید.

2. چاپ کاتالوگ

کاتالوگ‌های قدیمی غالبا شبیه یک دفترچه تلفن بزرگ و جالب بود. آنها اغلب دارای مواد ارزان قیمت شامل صفحات بسیار نازک و طراحی گرافیکی ضعیف بودند.

كاتالوگ های مدرن بسیار كوچك تر هستند و به لطف دستگاه چاپ و مواد کم هزینه تر، طراحی بسیار جذاب و زیبایی دارند که چشم ها را به خود جلب میکنند.

کاتالوگ ها اکنون به راحتی در معرض دید و توجه خریداران قرار گرفته اند که استقبال زیادی از آن ها می‌شود.

روی کیفیت چاپ کاتالوگ مدرن خود تمرکز کنید، نه کمیت. استفاده از رنگ و مواد را به حداکثر برساند تا اطمینان حاصل کنید که کاتالوگ شما سطح بالا به نظر می رسد.

اگر نیاز دارید درمورد انواع چاپ کاتالوگ، مانند چاپ کاتالوگ تک‌صفحه‌ای یا چاپ کاتالوگ چند‌صفحه‌ای یا طراحی کاتالوگ یا چاپ کاتالوگ دیجیتال و افست درتیراژ بالا اطلاعات بیشتری کسب کنید یا قصد سفارش و چاپ کاتالوگ ارزان را داشتید به آدرس ( https://behrangdesign.ir/catalog-printing/ ) مراجعه کنید. میتوانید با کارشناسان هم در زمان‌های اداری صحبت کرده و از آنها برای سفارش کاتالوگ خود مشاوره رایگان بگیرید.

3. چاپ کارت ویزیت‌

زمان زیادی از پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن محتواهای دیجیتالی گذشته است اما همانطور که میبینید هنوز هم کارت ویزیت ها کاربرد زیادی دارند. مهم نیست تکنولوژی چقدر پیشرفت میکند، در هر صورت کارت های ویزیت همیشه جایگاه خود را حفظ میکنند. آنها برای افراد ، ادارات و برندها طراحی میشوند.

چاپ کارت ویزیت برای انواع ارتباط بین اشخاص بسیار مهم هستند. آنها اولین چیزی هستند که بین افراد در نمایشگاه‌های تجاری، سخنرانی ها، سمینارها و جلسات مختلف تبادل می شوند.

زیبایی شکل و ظاهر کارت ویزیت برای نمایندگی شرکت اهمیت بسیاری دارد و 72٪ از مردم هنوز کسب و کار دیگران را از روی کارت ویزیتشان قضاوت میکنند.

همانطور که کارت ویزیت‌های مدرن امروزه را میبینید، سبک گرافیکی آن ها صاف و صیقلی و در اندازه کوچک است. ویژگی اصلی طراحی کارت ویزیت رنگ آن است. در اینجا نکاتی برای انتخاب رنگ کارت ویزیت یا هر رسانه چاپی دیگری ذکر شده است:

قرمز: قرمز ماجراجویی و قدرت را برمی انگیزد. برای برند های سرزنده در صنایع مربوط به ورزش(مانند کفش ورزشی و توپ ها و...) و محیط های باز مناسب است.

آبی : آبی نشان دهنده آرامش و سکون است و دیدگاهی آرام به بیننده القا میکند.

زرد : زرد به طور کلی رنگی است که استفاده صحیح از آن کمی مشکل می باشد. این رنگ احساس جوانی و سرزندگی و خوش بینی را برمی انگیزد و می تواند برای برند های جدید یا رو به پیشرفت مورد استفاده قرار گیرد.

سبز : سبز القا کننده‌ی طبیعت و محیط زیست است و جای تعجب ندارد که این رنگ برای برند های سازگار با محیط زیست در نظر گرفته شود. همچنین می توان از این رنگ برای برانگیختن احساس آرامش هم استفاده کرد.

بنفش : بنفش همیشه نشان دهنده تجمل بوده است. اگر این رنگ مورد مناسبی برای برند شماست، آن را با طلایی ترکیب کنید تا بسیار تاثیر گذار‌تر باشد.

تک رنگ : خاکستری، سفید و سیاه براق رنگ هایی غیر طبیعی و مناسب برای تکنولوژی هستند. آنها برای برند های مختلفی کاربردی هستند و می توانند در کنار سایر رنگ ها برای مدرن سازی کارت ویزیت شما مناسب باشند.

اگر نیاز دارید در مورد انواع چاپ کارت ویزیت، مانند چاپ کارت ویزیت سلفونی یا چاپ کارت ویزیت کتان و لمینت یا طراحی کارت ویزیت یا چاپ کارت ویزیت دیجیتال و افست درتیراژ بالا اطلاعات بیشتری کسب کنید یا قصد سفارش و چاپ کارت ویزیت فوری و ارزان را داشتید به آدرس ( https://behrangdesign.ir/bisiness-card-printing/ ) مراجعه کنید. میتوانید با کارشناسان هم در زمان‌های اداری صحبت کرده و از آنها برای سفارش کارت ویزیت خود مشاوره رایگان بگیرید.

4.علائم، تابلوها و بنر‌ها

بنر ها جزئی جدا نشدنی از فروشگاه های بزرگ در زمان تخفیفات هستند. اگر بتوانید تابلو‌ها و بنر های مربوط به دهه 70 و 80 را به یاد بیاورید، متوجه می‌شوید که آن ها از هر رسانه‌ی تبلیغاتی دیگری سودمندتر بودند. حال آنها باید با یک لوگوی با کیفیت برند شما را نشان دهند.

الان در ساخت بنر و تابلوهای تبلیغاتی خود نباید از مدل cookie-cutter (فقط از حروف برای بنر استفاده شده است) استفاده کنید. بلکه به دنبال طرحی براق، لبه دار یا مدرن باشید تا بتوانید توجه را به آن جلب کنید.

 

5. هدایای تبلیغاتی مناسب ؟؟؟

فاکتورهای زیادی در موفقیت یک شرکت وجود دارد: کیفیت بالای کالای ارایه شده و یا رضایتمندی کارکنان می تواند یک نمونه باشد اما چیزی که از همه مهم تر است در پشت پرده قرار دارد، یک برند که به صورت قدرتمندی هم در سطح ملی و حتی بین المللی استقرار یافته باشد.

هدایای تبلیغاتی مناسب ابزاری قدرتمند برای اثبات یک برند است. تبلیغ یک برند به معنای شناخته شدن و همچنین به خاطر سپرده شدن یک برند در بازار است بنابراین با استفاده از یک هدیه تبلیغاتی نه تنها می توانید به عنوان یک برند در اقتصاد احترام کسب کنید بلکه می توانید برند خود را به دنیا معرفی کنید.

اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در مورد هدایای تبلیغاتی بدست آورید یا قصد سفارش هدایای تبلیغاتی مثل خودکار تبلیغاتی یا پوشه دکمه دار یا ساک دستی پارچه ای یا ساک دستی آماده یا فلش تبلیغاتی و سررسید ارزان تبلیغاتی را دارید میتوانید به آدرس ( https://behrangdesign.ir/promotion-giftt/ ) مراجعه کنید. شما میتوانید از پشتیبانی آنلاین و رایگان هم در این زمینه بهره ببرید.

 نتیجه

رسانه های چاپی در مقایسه با محتواهای دیجیتالی خدمات متفاوتی را در بازاریابی ارائه میدهند و هنوز هم یک رسانه فوق العاده مفید و قدرتمند برای برندها و مشاغل به حساب می آیند.

طراحی گرافیکی با کیفیت، کلید موفقیت رسانه های چاپی برای بازاریابی است. قبل از ارائه طرح مورد نظر به طراح گرافیک، مدت زمانی را در ذهن خود به ایده پردازی طرح اختصاص دهید.

با استفاده از رنگ های چشم نواز، قالب های جالب و مواد باکیفیت، می توانید اطمینان حاصل کنید که طرح چاپ شده شما تا مرحله پس زمینه دسکتاپ بالا میرود، نه سطلی که پایین دسکتاپ وجود دارد!

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران قوه قهریه ملک سلمان فاطمه رهبر سیمین دانشور شهید همت دامنه نوسان قیمت سهام روز پدر چاپ کاتالوگ کاتالوگ چاپ فاکتور چاپ بروشور چاپ کارت ویزیت کارت ویزیت هدایای تبلیغاتی کروناویروس کرونا در ایران قوه قهریه ملک سلمان فاطمه رهبر سیمین دانشور شهید همت دامنه نوسان قیمت سهام روز پدر هدایای تبلیغاتی اطلاعات بیشتری رسانه های چاپی چاپ کارت ویزیت مشاوره رایگان برای برند قصد سفارش چاپ کاتالوگ مراجعه کنید ی تبلیغاتی فوق العاده چاپ بروشور کسب کنید ساک دستی اگر نیاز رسانه ها یک برند ی چاپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بزی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیرمند گفت: به مناسبت هفته سلامت به همت بیمارستان شهدای هیرمند و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند و بسیج جامعه پزشکی، طرح ویزیت و توزیع داروی رایگان با حضور دکتر صدیق سرپرست بیمارستان شهدا در روستای صدیف سنچولی اجرا شد.
وی افزود: در این طرح  بیش از ۷۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شده و دارو دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • درآمدهای نفت و گاز روسیه ۲ برابر شد
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • گزارش تصویری از نمایشگاه وجشنواره سلامت در بندرعباس
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور