Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، درپی سرکوب مسلمانان آذربایجان و دستگیری حاج الهام، رهبر حزب اسلام در این کشور، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور بیانیه ای خطاب به دولت آذربایجان صادر کرده است.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

سالهاست در جمهوری آذربایجان حکومت سکولار الهام علی اف با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی به سرکوب دین اسلام و تشیع میپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی سالهای گذشته علی رغم اینکه شیعیان ۸۵ درصد جمعیت آذربایجان را تشکیل می‌دهند، دولت با تخریب مساجد، کشف حجاب، دستگیری روحانیون و فعالین انقلابی و همکاری با دستگاه های اطلاعاتی امنیتی غرب شدیدترین خفقان و تدابیر امنیتی را در این کشور حاکم نموده است است.

موقعیت استراتژیک و همجواری جمهوری آذربایجان با ایران، این کشور را به جولانگاه اسرائیل بدل کرده است. نفوذ رژیم صهیونیستی در آذربایجان تا اندازه‌ای است که سران این رژیم بارها جمهوری آذربایجان را خط قرمز اسرائیل دانسته اند و این کشور را بعد از سرزمین های اشغالی دومین سرزمین مادری خود به حساب می‌آورند.

فعالان جریان اسلامگرایی در جمهوری آذربایجان مدتهاست با نثار خون یا به بند کشیده شدن، نهضت اسلامی را ادامه داده اند.پس از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و در پی ابراز عشق و علاقه قلبی مردم آذربایجان به سردار بزرگ جبهه مقاومت، شروع جرقه های مکتب حاج قاسم لرزه بر اندام استکبارجهانی به ویژه صهیونیست‌ها انداخت و اولین واکنش حکومت برای سرکوبی موج مردمی مقاومت اسلامی در آذربایجان، دستگیری حجت الاسلام و المسلمین حاج الهام علی اف سرپرست حزب اسلام و پنج عضو جنبش اتحاد مسلمانان بود.

دشمنان اسلام به ویژه رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا تلاش می‌کنند تا با ایجاد خفقان امنیتی و فشار بر اسلام‌گرایان، منش و ایدئولوژی حاج قاسم سلیمانی و مقاومت اسلامی در آذربایجان را سرکوب نمایند غافل از آنکه پس از این در آذربایجان شاهد خیزش‌ها و رویش های وسیع مردمی خواهند بود و چاره ای جز گریز از آذربایجان و منطقه قفقاز نخواهند داشت.

ما دانشجویان جهان اسلام به دولت آذربایجان تاکید و توصیه می نماییم راه دولت‌های مستعفی منطقه را ادامه ندهد و از تجربیات آنان درس عبرت بگیرد، دست از اسلام ستیزی بردارد و برای تامین منافع ملی خویش به آغوش اسلام برگردد، زیرا که وعده الهی صادق است و آینده جهان به دستان اسلام راستین و ناب محمدی (ص) رقم خواهد خورد.

کد خبر 4873863

منبع: مهر

کلیدواژه: اسرائيل جمهوری اذربایجان جبهه مقاومت انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی محمدجواد ظریف ایران شورای نگهبان علی شمخانی پیام تسلیت هندوستان حسن روحانی علی لاریجانی وزارت بهداشت عباسعلی کدخدایی هیئت دولت جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۸۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصارالله یمن سرکوب معترضان در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد

دفتر سیاسی انصارالله یمن امروز -جمعه- سرکوب معترضان مسالمت‌جو در دانشگاه‌ها از سوی مقامات آمریکایی را که خواستار پایان دادن به جنایات نسل کشی در غزه بودند، محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، دفتر سیاسی انصارالله در بیانیه‌ای تاکید کرد که سرکوب غیرموجه معترضان نادرست بودن ادعاهای دولت آمریکا مبنی بر دفاع از آزادی، حمایت از حقوق بشر و گسترش دموکراسی را آشکار می‌کند.

براساس گزارش شبکه المسیره، انصارالله بر حق شهروندان آمریکایی برای راهپیمایی مسالمت آمیز تاکید کرده و از موضع اخلاقی آنها که بیانگر افزایش آگاهی جامعه در مورد مساله فلسطین و رد اقدامات وحشیانه اسرائیل در غزه است، قدردانی می‌کند.

دفتر سیاسی انصارالله یمن از سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر خواست تا این اقدامات سرکوبگرانه علیه معترضان مسالمت‌جو در ایالات متحده را محکوم کنند و دولت آمریکا را برای توقف نقض حقوق بشر تحت فشار قرار دهند.

این بیانیه حاکی از آن است که جنایات نسل کشی اشغالگران در غزه مستلزم یک موضع قاطع بین‌المللی برای توقف آن است و اعتراضات مسالمت‌آمیز در ایالات متحده نشان دهنده رد این جنایات و همبستگی مردم آمریکا با مردم فلسطین است.

دفتر سیاسی انصارالله در پایان تاکید کرد که مساله فلسطین یک مساله محوری برای ملت عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و انصارالله به حمایت همه جانبه از مردم فلسطین تا رسیدن به حقوق مشروع خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غریب‌آبادی: سرکوب جنبش‌‌های دانشجویی آمریکا را محکوم کنید
  • محکومیت سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشجویان از سوی دانشگاه امیرکبیر
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • هلند ازسرگیری کمک به آنروا را مشروط کرد
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • انصارالله یمن سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • انصارالله یمن سرکوب معترضان در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد