Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسمعلی سلوکی روز سه‌شنبه با اشاره به برخی مراجعات مردمی تشریح کرد: بسته پویش «در خانه بمانیم» برای مشترکان فعال اینترنت ۲۰۲۰ مخابرات که طرح کنونی آنها دارای اعتبار زمانی باشد و قراردادشان با مخابرات تاکنون تمام نشده، به صورت خودکار فعال می‌شود و تا تاریخ  ۲۹ اسفند امسال قابل استفاده است.

وی بیان کرد: ممکن است بسته اینترنتی برخی مشترکان به پایان رسیده باشد که این دسته از مشترکان باید بسته‌ جدیدی خریداری کنند تا بتوانند از بسته رایگان هم بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مخابرات کاشان اضافه کرد: پس از خرید بسته و فعال شدن اینترنت، اولویت نخست فعال شدن بسته رایگان ۱۰۰ گیگابایت است.

وی تصریح کرد: بسته خریداری شده نیز پس از آنکه بسته رایگان به پایان رسید، فعال و وارد مدار می‌شود.

سلوکی با اشاره به ارسال شدن پیامک برای مشترکان پس از فعال شدن این بسته یادآور شد: مشترکان می‌توانند برای مشاهده ترافیک اینترنت فعال خود به پایگاه اینترنتی شرکت مخابرات مراجعه کنند.

بنابر اعلام رییس سازمان تنظیم مقررات، از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا از مردم خواسته شد در خانه‌ بمانند، تقاضای زیادی از سوی کاربران اینترنت به وزارت ارتباطات رسید تا برای انجام امور دورکاری، سرگرمی و کنترل وضعیت در این شرایط ظرفیت رایگانی به آنها اختصاص پیدا کند.

با توجه به اینکه تمرکز روی خانه ماندن افراد است، این موضوع را با اپراتورهای تلفن ثابت در میان گذاشته شد و آنها نیز موافقت کردند که ظرفیت ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان تا پایان سال را به مردم اختصاص بدهند تا در این ایام از آن استفاده کنند.

ضریب نفوذ تلفن ثابت در شهرستان ۳۶۵ هزار نفری کاشان ۴۵.۵ درصد، تعداد تلفن‌های ثابت مشغول به کار حدود ۱۷۵ هزار شماره و ضریب بهره‌برداری از این خطوط نزدیک به ۷۶ درصد است و در بخش اینترنت پرسرعت نیز حدود ۳۶ هزار پورت مشغول به کار وجود دارد.

برچسب‌ها اینترنت رایگان اصفهان شرکت مخابرات ایران کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت رایگان اصفهان شرکت مخابرات ایران کاشان اینترنت رایگان اصفهان شرکت مخابرات ایران کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست

نماینده کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس بیان کرد: تغییر الگوی ساخت شهر و مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه و توسعه عمودی به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار و توسعه افقی، یک نیاز جدی و مطالبه‌ی عمومی است. - اخبار سیاسی -

مهدی عسگری نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به مشکلات و مسائل موجود در کلانشهرها ، گفت: ریشه‌ی بسیاری از مشکلات کلانشهرها، تراکم جمعیت در یک جغرافیای محدود است

روندی که درصورت تداوم، چالش‌های مزمن اجتماعی، زیست محیطی، بهداشتی و فرهنگی را تشدید و تاب‌آوری را متلاشی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه یافته‌های متعدد و تجربه در کشورهای مختلف نشان می‌دهد که کدام سبک زندگی و کدام الگوی مسکن و شهرسازی سازگاری بیشتری با آرامش آدمی دارد، گفت: تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد با افزایش طبقات آپارتمان‌ها، آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری افزایش می‌یابد!حتی آزمایش‌های انجام شده بر روی موش‌ها نیز نشان می‌دهد که تراکم جمعیت (باوجود تأمین تمام نیازهای دیگر) به پرخاشگری، اصطکاک، افزایش مرگ و میر و نهایتا فروپاشی کامل جمعیت می‌انجامد.

نماینده کرج و فردیس در مجلس با بیان اینکه سندرم تراکم بلای جان کلانشهرها است،گفت: تغییر الگوی ساخت شهر و مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه و توسعه عمودی به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار و توسعه افقی، یک نیاز جدی و مطالبه‌ی عمومی است، که با وجود مصوبه اخیر مجلس در برنامه هفتم، (افزایش 25درصدی مساحت سکونتگاهی کشور) تکلیفی است که باید با نظارت مجلس و اهتمام دولت، با جدیت دنبال شود.

عسگری در همین راستا اضافه کرد: این پیشنهاد که در کمیته احیاء اراضی آماده و به تصویب مجلس رسید، بستر قانونی برای توزیع متوازن جمعیت در کشور، مبتنی بر آمایش سرزمین و جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه را فراهم کرده است.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر