Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: نخستین نشست قرارگاه بهداشتی و درمانی امام‌ رضا (ع) در نیروهای مسلح برای پیشگیری و مقابله با ویروس‌کرونا صبح امروز در ستادکل نیروهای مسلح برگزار شد.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، درپی دستور فرمانده کل قوا به رئیس ستادکل نیروهای مسلح مبنی بر تشکیل قرارگاه بهداشتی در این ستاد برای مبارزه با ویروس کرونا، نخستین جلسه قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا (ع) نیروهای مسلح (پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا) به ریاست سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه که با حضور جمعی از فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح از جمله سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل، سردار علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح، سردار غلامرضا محرابی معاون اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، جزئیات تشکیل این قرارگاه و ساختار آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت. برچسب ها: نیروهای مسلح ، قرارگاه بهداشتی درمانی

منبع: خرداد

کلیدواژه: نیروهای مسلح قرارگاه بهداشتی درمانی نیروهای مسلح برگزار شد ستادکل نیروهای مسلح قرارگاه بهداشتی کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ خانه بهداشت روستای ادکان با زیر بنای ۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای گورپان با زیر بنای ۷۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای ایرج با زیر بنایی ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای سارمران با زیر بنای ۸۵ مترمربع و با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، محرومیت زدایی و سفر ریاست‌جمهوری تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد