Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به اتخاذ تدابیر بهداشتی و تعطیلی یا محدودیت فعالیت برخی واحدهای صنعتی و تولیدی در کشور بسیاری از اتباع کشور افغانستان که در این واحدها مشغول کار بودند ترجیح داده‌اند تا اتمام تعطیلی واحدهای صنعتی یاد شده و پایان مراقبت‌های بهداشتی در کشور خود اقامت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بدون اشاره به شمار این افراد اظهار داشت: طی روزهای اخیر شاهد بودیم تعداد بسیاری از اتباع کشور افغانستان در پایانه مسافربری امام رضا (ع) مشهد مستقر شدند که نه تنها لزومی نداشت بلکه مشکلاتی را نیز ایجاد می‌نمود لذا روز گذشته در نشست ستاد پیشگری و مقابله با شیوع کرونا در استان تصویب شد انتقال اتباع افغانستان توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای از مبدا استان‌های مختلف تا مرز دوغارون به صورت مستقیم انجام گردد.

وی گفت: از این پس ورود اتوبوس‌های بین شهری از شهرستان‌های مختلف خراسان رضوی به مشهد محدود خواهد شد و فقط برخی سرویس‌های روزانه با مجور فرمانداری مبدا و هماهنگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مجاز به ورود به این شهر خواهند بود.

فرماندار مشهد افزود: علاوه بر پایش سلامت مسافران ورودی به خراسان رضوی در ۱۴ نقطه ورودی به استان در پنج ورودی شهرستان مشهد نیز تیم های هلال احمر مستقر شده و با استفاده از تب سنج سلامت مسافران ورودی را بررسی می‌کنند. 

دبیر انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافر مشهد و شهرهای تابعه نیز دیروز به خبرنگار ایرنا گفت: روزانه ده‌ها هزار نفر از اتباع کشور افغانستان برای بازگشت به کشورشان به مشهد سفر می‌کنند که ابتدا در پایانه مسافربری مشهد و اردوگاهی در جاده حسن آباد طرقبه مستقر می‌شوند.

حسام آسیابان افزود: انتقال این افراد علاوه بر اینکه ناوگان اتوبوسرانی برون شهری استان را به شدت درگیر کرده است، تجمع پر تعداد آنان از سراسر کشور در یک محیط محدود مخاطرات بهداشتی نیز ایجاد کرده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اتوبوس افغانستان راهداری و حمل و نقل جاده مشهد هلال احمر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به کشور از سه شنبه

دریافت 15 MB کد خبر 6089520

دیگر خبرها

  • افغانستان،حسرت ما و جام جهانی
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه شنبه